www.sudzibas.lv 220.lv Cilvēku diskriminācija

220.lv - Cilvēku diskriminācija

Epērkoties interneta veikalā, saskāros ar ļoti nepatīkamu pieredzi. Rakstu publisku sūdzību, jo cilvēkiem jāzina par kompānijām, kuras segregē sabiedrību.
Situācija sekojoša - veicu pasūtījumu interneta veikalā ar preces izņemšanu daugavgrīvas noliktavā. Izvēloties šādu saņemšanas veidu, netika minēts, ka jābūt vakcinācijas sertifikātam. Esmu arī iepriekš pasūtījis preces citos interneta veikalos un nevienā no tiem nav bijusi tāda situācija. Kad devos saņemt sūtījumu, pie ieejas man prasīja maģisko qr kodu. Sakot, ka esmu jau samaksājis, nāku tikai saņemt sūtījumu, kas aizņemtu burtiski minūti, atbilde bija noraidoša. Tā kā es nevēlos izpaust nevienam personīgu informāciju, kas saistīta ar manu veselību, jautāju vai ir iespējams saņemt preci citādāk. Atbildēja, ka jāiet no otras puses caur sētu un tad pie kautkāda lodziņa varot saņemt. Viss būtu kārtībā, ja tas būtu tik vienkārši. Sētā ejot iekšā uz Zemes bija sasisti Stikli, viss noplucis. Nebija nekādas norādes par to kur var saņemt preci, tāpēc pieņēmu, ka prece jāsaņem tur, kur notiek lielo preču saņemšana. Gāju tur un sapratu, ka man ir jāstāv ar kājām mašīnu Rindā. Tā ir tīrākā ņirgāšanās un netaisoties sevi pazemot aizgāju prom nesaņēmis preci.
220 lv biju pastāvīgs klients, bet apsolos, ka vairāk nekad mūžā tur neko neiegādāšos pat tad, ja būs nepieciešamā prece būs lētāka nekā cituviet.
Paldies, ka diskriminējat cilvēkus, veiksmi jums un jūsu mērķa segmentam.

20.01.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 20.01.2022

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Ответ от interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 20.01.2022

Labdien, Mednieks19!

Saskaņā ar MK noteikumiem ir noteikts, ka iekštelpās ir atļauta to klientu apkalpošana, kuri var uzrādīt derīgu Covid-19 sertifikātu.

Mums ir svarīgi apkalpot katru klientu, tāpēc pasūtījumu izsniegšanas punktos, kur tas ir iespējams, esam izveidojuši papildus darba vietas, lai varētu apkalpot klientus, kuriem nav sertifikāta. Daugavgrīvas ielā 114 šāda darba vieta iekārtota blakus lielo preču izsniegšanas rampai, kur klientam pienākot pie lodziņa, mēs apstrādājam pasūtījumu un pēc neilga brīža, klientam tiek izsniegts pasūtījums.

Esam nodrošinājuši papildus zīmes un norādes, kas palīdz klientiem orientēties un atrast minēto preču saņemšanas vietu. Ja tomēr tās nešķiet saprotamas, lūdzam vērsties pie mūsu pasūtījuma izsniegšanas punkta darbiniekiem, kuri Jums noteikti paskaidros un palīdzēs atrast preču saņemšanas vietu.

220.lv

M

Комментарии (2)

B Baltā ēna 20.01.2022

Kādā mašīnu rindā ? pieej pie loga ar savu nummuru un tev iznesīs pie vārtiem ārā , nekādu problēmu . (pats saskāros ka jābrauc no sētas jo prece bija par smagu lai izniegtu , pie galvenās ieejas ) Bet ok ok es saprotu pilnmēness :D

Good Intentions 20.01.2022

Ne pirmā diena un jārēķinās, ka būs nepieciešams qr kods. Jebkurā gadījumā apjautāties vienmēr var.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы