220.lv - Cenas maiņa un operātoru meli
Ievācoties jaunajā dzīvoklī bez mēbelēm, gribējām to fiksi iekārtot. Atradām vajadzīgās preces, iepriekš piefiksējot tās. Strīda moments ir dīvāns. Lai piegādātu uz ievākšanas datumu, nedaudz pagaidījām (ievācamies 10.03, bet piegādi visu laiku rādīja pārāk agri) . Kad ielikām grozā dīvānu par 248 eiro, sākām likt citas preces. Strīdoties par pufu krāsu, pagāja aptuveni 1,5 stunda. Tad pārgājām uz grozu un ieraudzījām, ka dīvāna Cena pēkšņi nomainījās uz 297 eiro.
Kopā uz veikalu zvanījām četras reizes.
27.10.2021 - zvanījām lai pajautātu par piegādi (tad vēl problēmu nebija) . Jautājām vai piegādās dīvānu līdz durvīm utt.
03.10.2021 - sākušās problēmas, operators paziņo, ka tā mēdz notikt, ka Cenas var mainīties bez paziņojuma un brīdinājuma, tā viņi strādā. Ieteica piezvanīt vēlāk.
06.10.2021 - sazinājāmies atkārtoti. Operators Saka, ka mūsu lieta tiek izskatīta, ka viņa redz, ka no mana numura bija paziņojums par problēmu. Saka, ka pirmdien ar mani sazināsies un meklēt risinājumu, vai izstāstīs kaut ko. (cerot, ka problēma tiks risināta, nemeklējam nekādus citus dīvānus)
08.10.2021 - nesagaidot zvanu, piezvanu pats. Operators Saka, ka nekādu pretenziju no mana numura neredz. Nekādu risinājumu nevar būt, ja jūsu grozā mainījās, tad pērciet par tādu cenu vai gaidāt jaunu. Saka, ka Cenas viņi nekontrolē, to dara citi cilvēki. Kad paziņoju, ka man teica, ka ar mani sazināsies, Saka, ka vispār nekas netika piefiksēts. Risinājuma nav un operators man samuldēja. Ja gribu risinājumu, man jābūt screenšotam, ka es ieliku grozā par vienu cenu, bet tā ir mainījusies grozā. Tātad, veicot pirkumus 220.lv, labākais ko var darīt, visu laiku ierakstīt ekrānu... Pielikumā būs screenšoti par dīvānu cenām un veiktajiem zvaniem.
Problēmas: operatoru meli, pircējs ar problēmu bez milijons screenšotiem ir melis, Cenas mainās jebkurā momentā bez paziņojumiem (un pilnīgi vienalga, ja prece jau ir grozā... Iedomājaties, ejat pa rimī, bet pa laiku kamēr staigājat pa veikalu, torte paliek dārgākā par 20 procentiem)
Labdien,
Lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru uz [email protected] vai norādiet to šeit, lai varam veikt analīzi problēmas risināšanas gaitai.
Atvainojamies par radušos situāciju.
220.lv
Labdien,
Lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru uz [slēpt]@220.lv vai norādiet to šeit, lai varam veikt analīzi problēmas risināšanas gaitai.
Atvainojamies par radušos situāciju.
Atbilde pārstāvjiem:
Diemžēl nevaru atsūtīt pasūtījuma numuru, jo kad tevi mēģina pievilt sūtot preci, loģiski neturpināt iepirkšanos kamēr nenoskaidrosi, kas īsti notiek.
Комментарии (4)
Iedomājaties, ejat pa Rimī, bet pa laiku kamēr staigājat pa veikalu, torte paliek dāgāka par 20 procentiem
---
Ļoti labs piemērs, starp citu. Tikai - ar šo piemēru Jūs pats sev iešāvāt kājā. Rimi tiešām nav jāpiefiksē, ka Jūs torti ielikāt grozā, piemēram, 09:35, bet cena tortei nomainīta, piemēram, 10:00. Tā ka no veikala puses viss ir godīgi. Jo, atšķirībā no interneta veikala, kur sar sesijā glabāt tābrīža cenu, fiziskā veikalā tas nav iespējams.
Jauki, ka tiek ignorēti visi citi faktori. Operatoru meli un pārējais.
Par veikala groza...Nemācēšu pateikt par cenas paaugstināšanu dienas garumā, nevienu reizi neesmu neko tādu redzējis. Parasti cenas tiek samazinātas, jo beidzas realizācijas termiņš utt. Ja cenas tiek globāli mainītas, to dara parasti pēc veikala aizvēršanas. 220.lv iepirkumu grozā nav nekāds taimeris pēc cik ilga laika cena nav spēkā, nav paziņojumu par cenu izmaiņām, ir tikai skaitlis kurš mainās. Veikalā tāda situācija var notikt ar akcijas precēm, bet kā redzat screenšotā, nekādu paziņojumu par akciju nav. :)
Sīkums bet notikums jau vel nav noticis visā tekstā figurē nākotne 21 gada 10 mēnesis
Paldies! Tiešām kļūdījos.