220.lv - Briesmīga apkalpošanas kvalitāte
Janvāra sākumā, mājoklim pasūtīju ledusskapi un veļas mašīnu. Kurjera piegādes datums bija norādīts kā 15.01. Un tā kā garantēt to, ka preci atvedīs plkst. 15: 00 kā biju vairākkārt lūgusi, neviens nevarēja, darbā paņēmu brīvdienu. 14.01. Zvanīju klientu apkalpošanas dienestam, lai noskaidrotu, vai piegāde tiešām būs 15.01. Un kādi tad īsti ir apmaksas noteikumi, jo mājaslapā norādītā informācija nebija līdz galam skaidra. Klientu apkalpošanas konsultante apstiprināja, ka piegāde būs paredzētajā datumā un, ka tā ir bez maz vai mana vaina, ka es nesaprotu apmaksas noteikumus un lai kārtīgāk palasu informāciju, tā arī neko nepaskaidrojot. Pienāk 15.01. Un 9: 00 rīta saņemu pārsteigumu - atnāk īsziņa, ka piegāde kavēsies 6 dienas (!) . Zvanu uz klientu apkalpošanas centru, kur man pasaka, ka piegādātājs nevar tik ātri piegādāt pasūtītās preces un ātrākais, kad var saņemt ir 21.01. Nesaprotu, kā tas kantoris vispār strādā, ja dienu pirms paredzētās piegādes, zvanot un mēģinot uzzināt vai preci tiešām piegādās, viņiem nav informācijas, ka pasūtījums kavēsies. Lieki piebilst, ka viņu kompensācija ir 220.lv 10€ nauda, kuru es, protams, nekad neiztērēšu, gluži vienkārši tāpēc, ka šī ir pēdējā reize, kad tur kaut ko pasūtu un jautājot vai piegāde 1000% būs 21.01. Man neviens atbildēt arī nespēja.
Комментарии (1)
Paldies dievam nebija jāsaskaras 220.lv veiklā Daugavgrīvas ielā ar garantijas servisu ...