220.lv - Bojāts

Labdien, cik esmu sūtijis no 220 preces, vienmēr esmu bijis apmierināts, bet tagad sūtot kārtejo preci kas domāts bērniem biju vīlies, prece atnāca ātri, labi iepakota, saliku skapi un te nu bija izbrīns no 33 plauktiem 3 pietrūkts, zvanu 220 ko tad darīt, atbild atsūtiet instrukciju un atzōimējiet kas tr''ukts un protams foto kā tad izskatās šis skapis salikts, visu aizsūtu gaiodu atbildi - atnāk atbilde kad viņi man nevar atsūtīt šīs 3 detaļas (plauktiņus) atsevišķi, Saka kad lai sūtu atpakaļ un orģinalajā kastē (protams kuras man jau vairs nav) taču kad bija zvanīts man neiminējāsne pusplēsta vārda-teica tik paskatiet numuru no kastes ja protams jums vinja vel ir, taču tagad aizliedz atsutīt citā kastē smuki visu sapakotu, jo par cik nav jau tikai kaste. Esmu vīlies par šādu apkalpošanu.

29.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 29.03.2021

Labdien,
Lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru uz [email protected] vai norādiet to šeit.
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.

K

Комментарии (2)

D Dzintra Tabore 29.03.2021

Skapītis jau bildē smuks, žēl vecāku,ka viņiem brāķi atsūtīja :(

K kaspi4 31.03.2021

Nesaprotu ko 220 vēlas ar šo panākt.atrisinājuši neko nēesam taču mans pasūtījums par ko sūdzējies uzradas ka noraidīts taču ar jaunu pasūtījumu numuru tieši šis pats sūtījums ir piegādāts pasūtījums kas beidzas ar 300 Ir noraidīts tas bija pirmais sūtījums ko sūtīju taču otrs ir kad piegādāts. Un tā 220 uzskata kad ir atrisinājuši problēmu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы