Решено220.lv - Bojāta prece un uzņēmuma vienaldzība
12.12.2021 pasūtīju 2 gb matu maskas. 16.12.2021 atnāca mana pasūtītā prece. Kad atvēru pakomātu, tad uzreiz varēja redzēt, ka iepakojums ir bojāts un no tā tek ārā šķidrums. Atbraucu mājas, atveru iekajojumu un konstatēju, ka abas divas bundžas ar matu maskām ir atvērti un iztecējuši. Vāciņi viņiem nebija aizlīmēti, nebija pilnīgi nekādas aizsargplēves. Pārdevējs neizdarīja pilnīgi neko lai tas nenotiktu. Uzreiz piezvanīju 220.lv apkalpošanas centram. Sieviete man paskaidroja, ka vajag viņiem nosūtīt ar bildēm vēstuli uz e-pasu [slēpt]@220.lv nosūtot vēstuli, man atnāca automatiska atbilde, ka 3 darba dienu laikā saņemšu atbildi. Pagāja 3 darba dienas, atbildes nesaņēmu. 22.12.2021 rakstu vēl vienu vēstuli un atkal saņēmu automatisko vēstuli, ka 3 darba dienu laikā saņemšu atbildi. Atbildes nav. 03.01.2021 uzrakstīju pēdējo vēstuli uz ko es saņēmu to pašu automatisko vēstuli. Atbildes neesmu saņēmusi vēl joprojam. Neviens neliekas ne ziņas. Prece vairs nebija lietojama, izmetu ārā. Paliku bez maskas un bez naudas.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Anna!
Mēs ļoti atvainojamies par slikti iepakoto preci, kas piegādes laikā tika sabojāta.
Šādos gadījumos mēs nekavējoties sazināmies ar klientu un piedāvājam preci pasūtīt no jauna vai atgriežam par pasūtījumu samaksāto naudu. Atvainojamies, ka šoreiz tas aizņēma vairāk laiku nekā parasti.
Mūsu klientu apkalpošanas centra darbinieks sazināsies ar Jums, lai vienotos par naudas atgriešanu.
Atvainojamies par sagādātājām neērtībām!
220.lv
Комментарии (1)
Ģeniāli iepakots - nav ko piebilst.