220.lv - Bojāta prece
Pasūtīju dāvanu vecmāmiņai. Pasūtījums atnāca brāķēts. Uzrakstīju klientu servisam pieprasot samainīt preci. Atbilde bija: jums ir tiesības 14 dienu laikā izlietot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma, lūdzam atgriezt preci t/c "akropole" vai nosūtot pa pasti Daugavgrīvas iela 114, lv-1055, Rīga, Latvija.
Teicu ka atgriezt nevaru, jo ir problēmas ar veselību un tuvāka pasta nodaļa ir 40 minūšu attālumā.
Bet viņiem protams ir vienalga un bija nosūtīta atbilde ka mums jāatgriež pašiem.
Tagad paliku ar bojātu dāvanu.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Комментарии (2)
Neredzu problēmu no uzņemuma puses ,piedāvaja vairakus/dažādus varinatus kā atgriezt naudu/preci .Neviens variants nederēja jums nevis 220.lv,sūdzibai īsti nav pamata
Visās kompānijas ir jaatgriež pašiem vai uz vietas vai caur pastu. Tas, ka nevarat ierasties uz vietas vai aiziet līdz pastam ir jūsu problēmas. Varat varbūt izmantot kurjera pakalpojumu, lai savāc no mājām un aizved pie viņiem.