220.lv - Bojājums un slikts serviss
Labdien!
Gribeju pateikt cik ir slikts un nelabs veikals 220.lv !
Kamer biju komondejuma, sieva pasutija man telefonu Blackberry Q10 vis bij samaksats un pec 1-1,5 nedelas tika sanemts. Pec dazam nedelam esu atbraucis no komandejuma un atveru to telefonu ( bija iepakots un ne viens nevera vala !) izradijas ka telefonam nestrada 7-9 pogas ( vienkarsi nespiezas) ! 17.11.2016 es nodevu telefonu uz veikalu ar pretenzijam ka vins nedarbojas un paprasiju atgriezt naudu !
Labi ka es esu pac zvanijis un rakstiis uz e-pastu 220.lv ! Tiki ta es uzinaju ka naudu man tomer neatgriezis ta ka pagaja vairak par 14 dienam pec preces saniemsanas, beidzot uzinaju ka telefonu aisutijushi uz diagnostiku vai remontu. Tagad esot 15.12.2016 Es ta ari neko nezinu par telefonu, un lai es varetu komunicet ar cilvekiem un zvanit tiem pasiem 220.lv man bij atkal janoperk mobilais telefons...
P.S. tas ir sliktakais veikals (220.lv) ar kuru es esu saaisties! Un ieteicu cilvekiem izvairities no www.220.lv pakalpojumiem!!!
Labdien, Mes atvainojamies par Jums sagādatajām neērtībām! Ņemot vēra ka remontā prece var atrasties līz 30 dienām,savukārt ja remonts aizkavējas par to tiek ziņots, vēlamies precizēt vai atbilde tika sniegta, un kāds bija Jūsu pasūtījuma numurs, kurā bija telefons?
Комментарии (2)
ne jau viņi to tālruni taisīja
Kurs vispar vel skatas uz tadiem hlamiem?
Ko mes 2005 atgriezmies vai?