220.lv - Bojājums, slikts serviss
Iegādājos hanteles 2x10kg. Preci atsūtīja laicīgi, bet kad izpakoju preci konstatēju ka tas ir bojātas vai lietotas. Sazinājos ar pārdevēju un nosūtīju foto, pārdevējs atsūtīja standarta epastu ar rīcības iespējām, bet ne viena nebija pretimnākoša, visas prasīja līdzekļu un laika patēriņu, nogājot preces līdz viņiem, pārdevējs neizrādīja interesi problēmu risināšanā, neuzskatu ka man kā klientam ir jāsaņem lietotas, bojātas preces un vēl par saviem līdzekļiem tās jāved viņiem klāt! Sniedzu produkta vērtējumu ar foto viņu mobilajā aplikācijā, pārdevējs izdzēsa vērtējumu bez iemesla pamatojoties uz komentāru noteikumiem, bet komentārs bija korekts un neatbilda nevienam punktam kas bija atrakstīt komentāru nosacījumos. Tādējādi pārdevējs izdzēš sliktos vērtējumus un izvairās no problēmu situācijas risināšanas. Plus man kā klientam ir jātērē kā minimums 2h savā laika darba dienā braucot ar privāto auto vai par saviem līdzekļiem meklējot iepakojumu lai nosūtītu pa pastu bojāto preci, kuram tas ir izdevīgi?
Labdien,
Lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru uz [email protected] vai norādiet to šeit.
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.
Комментарии (2)
Labdien, šajā gadijumā Jums ir visas tiesības vērsties patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
Patērētāju tiesību aizsardzības likums 12.5.p.
(5) Patērētājs nosūta preci atpakaļ pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam vai nodod to pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam vai viņa pilnvarotai personai bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc tam, kad nosūtījis pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam atteikuma veidlapu vai paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu. Termiņš ir ievērots, ja prece nosūtīta atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām. Šī prasība neattiecas uz gadījumiem, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs pats piedāvājis paņemt preci atpakaļ.
un 12.6.p.
(6) Pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs bez nepamatotas kavēšanās, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad saskaņā ar šā panta otro daļu saņēmis informāciju par patērētāja lēmumu atkāpties no līguma, atmaksā patērētājam viņa samaksāto naudas summu, tajā skaitā patērētāja samaksātos piegādes izdevumus. Pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs minēto naudas summu atmaksā, izmantojot tāda paša veida maksāšanas līdzekli, kādu izmantoja patērētājs, izņemot gadījumus, kad patērētājs skaidri piekritis citam maksāšanas līdzeklim un patērētājam par šāda maksāšanas līdzekļa izmantošanu nav jāmaksā.
220.lv bija jaatmaksā arī piegādes izdevumi.
Vienīgi ir 30.1 pants. Preces piegādes riska pāreja, ja Jūs pats uzstājāt uz piegādi izmantojot trešās personas risks par bojātas preces piegādi pāriet uz pārvadātāju nevis komersantu.
Ivo, kapec jakomente ari ja nekas nav zinams par sho lietu?
Hanteles ir pilnigi jaunas, lietoshanas pazimes jau nak no razotaja un jebkadam pretenzijam nav pamata, ir daudz tadas preces, bet edgars to vienkarsi nesaprot vai izliekas, ka to nesaprot.
Kam ir izdevigi, ka ir tads klients ka jus? Nevienam tadi klienti nav vajadzigi.