220.lv - Atveda bojātu preci. Naudas neatgriešana
Mans pirmais pirkums no 220. Pasūtīju durvis. Kurjers preci atveda bojātu, saplēstu, tāpēc no sūtījuma atteicos. Vairāk kā nedēļu prece netika atgriezta internetveikalam. Preci visu nedēļu kurjers veda līdzi mašīnā. Man pašam bija un vēljoprojām ir jāzvana un jātērē savs laiks, lai uzzinātu, kas notiek ar pasūtījumu. Kāpēc man tas būtu jādara, ja es šeit neesmu vainojams? Es durvīm pat ne reizi nepieskāros - tās kurjers jau izvilka saplēstas. Kad nauda ir saņemta, par klientu vairs nevajag rūpēties?
Durvis tika piegādātas durvju ražotājiem atpakaļ. Viņi mani par to informēja. Taču viņi nav spējīgi naudu atgriezt, jo nauda ir pie 220. Protams, ka arī šajā gadījumā no 220 bija klusums. Nācās pašam zvanīt un vienoties par naudas atgriešanu. Tā nu Sola un Sola atgriezt naudu, bet kā nav, tā nav.
Pasūtījums nr.10583281
mans pirmais un pēdējais pirkums iekš 220. Nauda zaudēta, nervi sabeigti.
Labdien,
Diemžēl nevaram pilnībā izvairīties no gadījumiem, kad piegādes laikā prece tiek bojāta. Atvainojamies par sagādātajām problēmām.
Jūsu pasūtījums tika anulēts 16.02.2021 un 24.02.2021 atgriezta nauda.
Esam veikuši uzlabojumus iekšējos procesos, lai saīsinātu šādu problēmu atrisināšanas laiku.
220.lv
Добавить комментарий