220.lv - Atnaca nepareiza prece
Loti Lūdzu atrisināt so kļūdu pēc iespējas atrāk. Pasūtīju pavisam citu kafijas automātu, taču atnāca kkas savādāks. Tuvējas Ziemassvētki un sanāk kad tuvinieki paliks bez dāvanas, lūdzu atsūtīt pareizo preci vai atgriezt naudu. Mans telefona numurs ir 29597802. Gaidīšu informāciju no jums.
Дополнено
Diana Polkopina
16.12.2016
Prece kura atnaca maksaja gandriz par 100 eiro letak neka ta kuru pasutiju.
Комментарии (4)
PAPILDUS FOTO.APLIECINAJUMS KA PRECE SANEMTA NO 220.LV
Galīgi jocīga vai? Jāzvana ir uz veikalu, nevis jāliek te sūdzība.. Varētu domāt, ka tur cilvēkiem darīt nav, ko kā izķert šitādus stulbus komentārus šajā portālā. Tiešām nesaprotu, ar kuru vietu domā tādi cilvēki kā Jūs...
Pats Jus esat jocigs.Esmu jau zvanijusi uz to veikalu un tur man pateica,lai izlieku saja lapa bildes ka apliecinajumu ka nav ista prece.Nevajag rakstit sadus komentarus,ja nezinat visus sikumus.
:) Tiešām interesants domas gājiens. Kāpēc nerakstījāt pa tiešo veikalam, bet rakstiet šeit? :) Šis drīzāk ir portāls kurā cilvēki atstāk savas atsuksmes par kādu savu pieredzi, nevis risina oficiālās sūdzības. Tas ka jūs ierakstījāt šeit, veikalam var būt dziļi vienalga, jo likumā noteikta konkrēta kārtība, kādos termiņos un kādā veidā šādi jautājumi jārisina.
Nu un vēl, domāju, ka nav īsti gudri publiskā vidē likt savus kontaktus bez vajadzības. Es iedomājos, sēž "ķurķī" Vasja, garlaikojas... Tad ienāk šeit, ierauga Dianas Polkopinas sūdzību ar visu mobilo telefonu. Paskatās facebookā - hmm, glīta Valmieriete... Gaidi zvanus!
Okay, tas tāds pozitīvākais scenārijs! :)