1a.lv - Neprofesionāls serviss, neieinteresētība risināt pašu kļūdu
Pašu vainas dēļ uz sūtījuma norādīja nevis manu adresi, bet pasta nodaļas adresi un pie centieniem skaidrot, kur ir mans sūtījums visu laiku atrunājās un nevienā brīdī pat neiedomājās atvainoties un kaut kā risināt situāciju.
E-pasta sarakste (pielabota, bez maniem datiem) ir pielikumā!
Īsumā: pasūtot no 1a.lv nācās gaidīt ilgāk, kā vajadzētu. Kad jau pagāja nedēļa kopš sūtījums no šķirotavas tika nosūtīs uz Rīgas 5. pasta nodaļu, sāku interesēties gan pie 1a.lv, gan pie pasta.
1a.lv atbildes visu laiku ļoti virspusīgas un tikai atrunas. Pēc ilgāka laika un plašākām sarakstēm tomēr ar pastu noskaidrojām, ka 1a.lv ir tik neprofesionāls uzņēmums, ka pat nespēj normāli un korekti norādīt saņēmēja patieso sūtījuma saņemšanas adresi, kas tad arī bija pamats tam, kāpēc tik ilgi pasts apstrādāja manu sūtījumu. Uz jebkādiem jautājumiem un lūgumiem pēc situācijas risinājuma, atrunājas, ka kaut ko risina ar pastu, lai gan finālā tikai savstarpēji man un pastam sanāca šo jautājumu atrisināt.
Īsāk sakot - kantoris ar ļoti zemiem klientu kvalitātes apkalpošanas standartiem, kas ne tikai kļūdās pie elementārām lietām, kam jau vajadzēja būt atstrādātām, jo kā nekā jau entos gadus darbojas šajā sfērā, bet klientu jautājumu risināšana ir zem katras kritikas un atbildes ir pēc standarta skriptiem, kas nedod nekādu vērtību .
Labdien,
Paldies, ka dalījāties savā pieredzē un atvainojamies, ka tā nav bijusi pozitīva.
Ņemsim vērā Jūsu sniegto informāciju un strādāsim pie tā lai uzlabotu klientu apkalpošanu. Ceram uz turpmāku pozitīvu sadarbību nākotnē.
Комментарии (1)
Baigā pentere - cepuri nost!