Решено1a.lv - Krāpšana, briesmīgs serviss, ignorance
Krāpšana! Pasūtījām datoru pirms Jauna gada veikalā 1a.lv ar piegādi pakomatā. Nebijām Latvijā un datora iepākojumu atvēram vēlāk.
Ārēji viss bija ok. Bet dators nesledzās bez ladētāja, nākamā dienā konstatējam, ka tas nedarbojas bez ladētāja vispār.
Sazinājos ar 1.a, atgriežam uz servisa punktu KSenukai, Maskavas ielā. Uzrakstīju iesniegumu. Tur visi visu saprata, laipni, bez problēmam, teica ka tādu preci ir jāatgriež. Iedeva man papīru. Mums bija iemaksāta par to datoru pirma iemaksa lizīngām. Viņi solīja kā 14.dienu laikā atcels līgumu ar līzingu. Bet tas netika darīts.
Rakstīju vēl un vēl uz 1.a - viņi teica max. 30 dienas jāgaida kaut kādu servisu, kaut mēs nevienu dienu neizmantojam šo datoru!
Galu galā, iestājas pirmā maksājuma datums līzingā un bija jāmaksā, jo veikals pilnīgi neko nedara un neatbild, kad tas tiks risināts. Es viņiem rakstu ko man darīt - viņi man atbild - maksājiet.
Tagad jau pagāja 34! dienas un mums nav ne datora, ne naudas un vēl jāmaksā 15.02.23 būs atkāl līzings, jo līzings saka kā no veikala NAV informācijas.
Ko mums darīt es jau nezinu, tā taču ir tīra krāpšana. Pilnīgs izmisums, jo ir jāmaksā par to ko mēs nelietojam un kas mums nav uz rokas. Veikals ignorē. Uz PTAC uzrakstīts, bet tur arī jāgaida atbildi.
Labdien,
Paldies, ka sazinājāties ar 1a.lv un informējāt par savu iepirkšanās pieredzi, lai arī tā nav bijusi pozitīva.
Situācija ir atrisināta un informāciju esam nosūtījuši Jums uz e pastu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz pozitīvu sadarbību nākotnē!
Problēma tika atrisināta šodien vienas stundas laikā? Tad kad mana sūdzība jau bija publiski visūr. "Lieliska" attieksme. Paldies, līzinga firmai, ka tie naudu atgriezt varēja pusstundu laikā pēc info saņemšānas no 1a kontoras. Pilns stresa mēnesis tāpēc, ka 1a serviss vēlc laiku nezin kam. Tas nav EU līmeņa serviss. Un ja jūs varējat stundas laika visu atrisināt kāpēc bija spēlēties uz nerviem.
Добавить комментарий