Комментарии (20)

K Kaspars 18.09.2008

Man tas pats Iļģuciemā

MacBeton 18.09.2008

Tad nemaksaa. Kur probleema? Panjem citu netu un viss.

A alex 18.09.2008

Man tas pats Vecmilgravii!Ari ZB.LV bija, es atteicos no tiem, bet man bija ligums uz 2 gadiem(7 meneshi palika).ZB.LV man atsutija sodu par atlikushajiem 7 memeshiem 70Ls!Teicu, ka nemaksaashu un viss!Jo 2 reizez pec kartas nebrauca uz izsaukumu!Teica, ka sestdien 12.oo, bet nenaaca!Pat nepiezvaniija!Ja atkal prasis tos 70Ls, raxtishu iesniegumu POlicijaa.Zaebal tas zb.lv, pidaru kantoris!Tagad man Uninet...ceru, ka bus labaaks..

R RM 19.09.2008

Tas pats.. pirmo reizi septembrī nebija gandrīz nedēļu (pēc tā negaisa), tad uz brīdi uzradās, un tagad atkal jau 2 dienas nav.. "palīdzības telefonu" neviens neceļ. laikam jāsaka bus bye bye šim kantorim

T tanaka 19.09.2008

par letu naudu gribejat - zeltu? skaists marketinga triks un nekas vairak. iesaku www.mits.lv ja dzivojat riga. ta ka ta

S Sancho 23.09.2008

Man veselu nedēlju negāja inets, pēc taa, kad Riigaa bija kaarteejaa "stihija-lietusgaazes", teica ka bij kaut kaads kabelis paarrauts.Reizes triis zvaniiju, katru reizi apmeeram min, 10 gaidot, kad kaads pacels klausuli.Tagada gaidiisu reekinu, ceru ka buus jaamaksa mazaak :))

J Juris3D 23.09.2008

Jap, esmu Iljgjuciemaa (nu, preciizaak Nordekjos), arii nav Nets 2 nedeeljas. Telefoni ir taadi kaa atsleegti vinjiem, uz e-mailiem nereagjee un uz jautaajumu ko ierakstu vinju Web lapas formaa arii nekaadas reakcijas. Kuriozi izskataas tas teksts vinju Web lapaa, par klientu servisa prioritaati utml :)

L LLLL 23.09.2008

Nosaukums "zb" jau visu izsaka (zajebaļi) :) :)

N nahrenizetaajs 04.10.2008

iļģuciems, viss tas pats. Par d/l ātrumu nesūdzos, bet jau 2 nedēļas nav iespējams neko citu izdarīt, kā vienīgi vilkt filmas un browsot netā. Speles tā ielago dēļ padirstām paketēm, ka nu nez

N nahrenizētājs 04.10.2008

a un runājot par atslēgšanu, man ir pre-paid līdz pavasarim >< . Diezgan gay

Z zb.lvzb 27.11.2008

Besī man tas slāvu gateris, ja kāds pēc stundu zvanīšanas paceļ, man svešvalodā jāskaidro (ja būtu pieņēmuši poli darbā, man poliski būtu jāskaidro???), ka man kuro dienu nets neiet, bet šis saka, ka viss kārtībā un vaina mana, rūtrers slikts un kompis švaks un nekas nekam nederot.

Nekad un nekādos apstākļos neņemiet zb.lv internetu, nāvīgi nožēlosiet.

E elina 02.12.2008

paldies par info!!! Gandriiz jau uzzvaniju zb.lv lai piesleedz man netu:) noteikt izveeleeshos ko citu!

M ME 10.02.2009

man tas pats, sazvanīt nevar... kad sazvana- visi operatori aizņemti... gaidi, gaidi - vienreiz 20min nogaidīju.. intereses pēc - CIk ilgi?!

Līgumā raxtīts, ka jāziņo viņiem, ja kas neite nesvilcinoties, bet kā, ja nav iepsējams sazināties!

Un vēl, tikko no viņiem, kad izdevās sazvanīt uzzināju, ka viņi mainījuši atrašanās vietu un tagad ir zem BALTCOMA...

M Makism 12.08.2009

Piekritu, sudu provaiders, tur ir TADS PAVEL UN ANDREJS, No sevim telo sazin ko, bet reali e kas, es gatavojos sligt ara no vinju pakalpojumiem, shodien nolija lietus, inets pazuda, kipa tulit salabos, salaboja uz stundu un pazuda, bet tagad nav iespejams sazvanit, TAUTA JA KADS ILGUCIEMA VELAS SLEGT KLAT ZB.LV LABAK PADOMAIET JO SHIS TIESHAM SUDU PROVAIDERS, PEC TA KA VINJU NOPIRKA BALTKOMS

K Kleo 12.08.2009

Arī lietoju zb.lv, bet tikai filmu vilkšanai un netam. Spēles nespēlējam. Iespējams tāpēc nav nekādu problēmu, jo ilgākais "beznets" ir bijis 5 dienas un arī tikai tāpēc, ka nepiezvanījām.
Jā, šim kantorim ir problēmas ar latviešu valodu, taču viņi runā un visu normāli izskaidro. Varbūt vainīga ir pašu zvanītāju attieksme "ar pretenzijām"? Nekad nav bijusi arī bezjēdzīga gaidīšana "uz līnijas". Tāpēc neredzu vajadzību kaut ko mainīt. Ja nu vienīgi tāpēc, ka viņus pārņēma Baltcoms, kas, manuprāt, nozīmē - jo lielāks kantoris, jo lielāks bardaks.

A arnoldino 28.08.2009

labs internets, nekad nav bijis beznets...
nopietni

U Uadzhet 30.11.2009

Присоединяюсь к тем, кто жалуется на вечно пропадающую связь. Добавлю также, что очень интересная политика в отправлении счетов. Мы отключились в силу того, что нам насчитали неизвестно за что, сверх счета пусть и небольшую, но все же сумму в 10 лс. Для отключения было необходимо заполнить форму, где просили об отключении и куда присылать конечный счет. Счет не был выслан (должен был быть 10лс с копейками), в письменной форме на обычный почтовый ящик. мы неоднократно звонили. просили прислать. нам подмахивали гривкой, мол все ок, будет, ждите. в результате мне на днях пришла бумага из кредитреформа с претензией на 20 с лишним лат. и через несколько дней, на интернет адресс счет от зб. извиняйте - счет шел почти полгода по электронной почте!? это у них такая скорость связи что ли)))) короче очень *милый* показатель отношения к клиентам.

I Igors 02.02.2010

Sveiki.
Neesmu lietojis ZB.lv internetu.Bet tie kas veelas atsleegties un ir liigum sistiibas, tad te jums buus padoms kaa izdariit taa lai nav nekas jaamaksaa.
Liigumaa ko nosleedzaat ar interneta kompaaniju ir jaabuut minimaalajam padeves aatruma.
Ja tas netiek ieverots juus varat atteikties no liiguma sistiibaam jo interneta kompaanija nepilda savas saistiibas.
Gadiijumaa kad internts ilglaiciigi nav, juus varat griezsties pateereetaaj tiesiibu agjentuura, un paluugt lai atbrauc interneta kvalitaates speciaalists, un uztaisa sleedzienu, izsaukums neko nemaksaa. Jums sastaadiis dokumentu par interneta kvalitaati, shinii gadiijumaa kaa palasiiju daudziem nedeeljaam nav vispaar interneta, tad sleedzienaa buus rakstiits ka intenets nepienaak, un ar to papiiru juus varat briivi atteikties no liiguma turmaakaas sadarbibas.
Bet kad kaadu sauksiet uz interneta kvalitaates paarbaudi, tad tiaki nesakiet neko ZB.lv jo savadaak jums uzreiz pados 100mb/s internetu. :D
Pasham ir bijushas probleemas ar lattelecom, nomociijos 1, 5 gadus ar vinjiem, tad uzinaaju par taadu iespeju ka var izsaukt interneta kvalitaati paarbaudiit.
Cilveeks bija braucis 2 reizes. Pirmo reiz par to braucienu zinaaja arii lattelecom. Tad aatrums bija apbriinojami speeciigs, tik aatri filmas nekad veel nebiju vilcis. :D
Par otro reizi lattelekom nebija informeets, un nomeerija galiigi shvaku rezultaatu. Ka rezultaataa visi rakstiitie iesniegumi, un suudziibas uz lattelekom bija pamatotas. Aptuveni peec 2 meeneshiem mees no lattelekom sanjeemaam kompensaaciju 1, 5 gadu garumaa samaksato naudu par internetu atpakalj, par nekvalitatiivu pakalpojumu. Taakaa ciinieties ar vinjiem, un brauciet virsuu, savadaak visu muuzhu staigaasiet no viena operatora pie cita. Veiksmi visiem.

J Juris 29.05.2010

Pilnīgs ***** ir tas internets no MFL Serviss, bieži pārtrūkst visa zona, info dienestu vispār nevar savznīt. Man pietiek! Pārslēgšos uz Lattelecom, kuriem vismaz serviss kā esmu dzirdējis no draugiem ir labāks. Jāmēģina vismaz 5x dienā zvanīt tam info dienestam uz ZB.LV, lai pieteiktu problēmu vai ko līdzīgu. Arī operatori ir neatsaucīgi, kad uzdodu jautājumus par problēmām, atbild neskaidri un tikai lai es ātrāk noliktu klausuli. Es maksāju abonēšanas maksu par to, lai man būtu pienācīgā kvalitāte un serviss nodrošināts, nevis jāsēž mājās bez interneta, kad man tas ir nepieciešams. Neiesaku NEVIENAM pieslēgt mājās šo internetu, jo kvalitāte ir ļoti zema. Labi, ka man nav nekādas līgumsaistības ar viņiem.
Juris

S Sandro 15.08.2010

Pilniigi nevienam neieteiktu sho provaideru. Vissliktaakais serviss kaadu es vispaar esmu redzeejis. 2 gadus man bija vinji jaaciesh, jo bija nosleegts ar vinjiem liigums. Internets pazuda neskaitaamas reizes. Vienmeer kaa zvanu vinjiem, tie saka, kad vaina ir manaa kompii. Vienreiz es pat speciaali pameeginaaju divus dazaadus kompjus, pie tam veel viens vispaar bija pilniigi svaigs ar tiko uzliktu win-taapat tur otraa galaa viens gudriitis man skaidroja, kad vaina ir manaa kompii. Visintresantaakais ir tas, kad es nevareeju iisti pieraadiit, kad nets man ir pazudis, jo peec kaada laika tas vienmeer paraadijaas. nezinu kas vinjiem par vainu vienmer tur bija, bet iipashi labot vinji neko netaisiijas. cik es suudziibas nerakstiiju, neviens nereagjee. zvanu vinjem, saka kad paarzvaniishot, bet biezi neviens pat nepaarzvanija. Bet ja arii paarzvaniija, taapat teica, kad vinjiem viss straadaajot un lai es skatoties savaa datoraa vainu.bija pat vienreiz gadiijums, kad vajadzeeja atbraukt meistaram, bet tas neatbrauca. Vienreiz pat jau biju taa izvests, kad jau zvaniiju vinju menedzerim-tas arii solija atzvaniit un neatzvaniija. vienreiz pat viena izvesta operatora man taa arii pateica-ziniet, muusu prieksnieciibai viss ir pie kaajas.es veel ilgi vareetu staastiit par sho kantori. es tikai nesaprotu kaa tas veel nav bankroteejis? iisaak sakot-tagad esmu piesleedzis lattelecom optiku un jau 3 meen man nav bijis nevienas probleemas.droshi vien dators man labaak ir saacis straadaat:) sakritiiba?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы