zb.lv - Attieksme un pakalpojums
Uzņēmumā darbojas dīvaini cilvēki. Interents pazūd uz nedēļu! Zvanot, atrunājas ar to, ka netiekot mājas bēniņos, jo nama saimniece nelaižot!!! Man jāklausās, ka internets man nebūs, jo saimniece nelaiž mājā!!! Kāda man daļa!!!
Latvijā lēni aiziet, ka jauns klients dod 15% no peļņas, bet vecais - 85%!!! Tā ir sena patiesība, ka nevis ir jāpievilina jauni, bet jārūpējas par esošiem!
šodien meklēju citu pakalpojuma sniedzēju! ZB jau!
- internets 20
- zb.lv 2
- Interneta pieslegums 3
- Necieņa 4
- zb.lv 5
Комментарии (6)
Nosaukums jau liecina par firmu !
Ar bija problēmas, aizvācos nenožēloju.
Muusu cilvēki kā vienmēr ir pieraduši maksāt kapeikas un pieprasīt augstākās klases servisu ar vārdiem: " ES ESMU JUUSU KLIENTS ".
Ir daudzi objektīvi apstākļi, kāpēc nevar novērst bojājumus uzreiz pēc tam, kad "klients" ir nolicis klausuli pēc bojājuma pieteikšanas. Bet kā pareizi rakstīja suudzības isniedzējs, ne vienu jau tas neinteresē.
Latviešiem jau tas ir raksturīgi - "nu tad es mainu pakalpojuma sniedzēju" NU MAINI. Katru dienu kāds aiziet, kāds atnāk. Tikai mēs nedzīvojam ideālajā pasulē, arī jaunaja provaiderim var gadīties kāda kļuume un ko tad? Atkal iesi pie nākamā? VEIKSMI!
И мы тоже решили уйти из zb.lv. Терпели три года. Дальше уже невозможно.
Советуете взять провайдера подороже ? Возможно.
Но в zb.lv даже не столько постоянные проблемы с инетом, сколько проблемы в пофигенном отношении к клиентам, не зависимо от оплаты.
1kārt - atslēdzies!
2kārt - ja teu rūp tavs nets tad sarunā lai saimniece laiž uz bēniņiem! Ja ne tad nenīdi!
BaltiCom t67333337 29333333