Zauers - Slikts apkalpošanas serviss
12.06.2025 tika pasūtīta prece attālināti un izņemta veikalā uz vietas.Prece kas tika iegādāta ir AMD Ryzen 7800x3d. Sapratu, ka īsti prece nav nepieciešama, un nedot tik lielu kapacitāti, izdomāju atgriezt 14 dienu laikā.Protams, kamēr prece bija pie manis es ieliku to datorā, lai pārbaudīt vai prece strādā, strādā nav problēmu.16.06.2025 atbraucu klātienē ar aizpildīto iesniegumu, kur man darbinieks nezinu vārdu, nav nemaz pateicis un nebija vārdu nozīmīte.Pateica kāpēc atgriezt gribat?Es pateicu, tā un tā un vispār man nav īsti jaskaidro iemesls.Darbinieks sāka strīdēties, ka tas neder , ka naudu nevarēs atgriezt un sāka skatīties preci. Prece bija tīra viņš uztaisīja bildi nokopēja čeku 14dienu atteikuma tiesības veidlapu, un saka vispār jūs likumus nezinat... es tāds paldies strādāju līdzīga sfēra kur zinu, ka strādā 14dienu atteikuma tiesības. Kad darbinieks sāka bildēt tumšā istabā "Bļāviens vismaz varēji notīrit procesoru." Kas tas bija? Beigu beigās es piekāpos, ka nevēlos strīdēties es vēlos saņemt naudu atpakaļ.Nepateica ne cik ilgi būs jagaida naudas atmaksu. Neiedeva pieņemšanas nodošanas aktu par preci kādā stāvokli ir u.c lietas kas būtu jaizdara vismaz vizuālais novertējums.Ļoti slikta pieredze ar SIA zauers a.k.a SIA "Mudeg" Jauzlabo attieksmi darbiniekam ar klientu kā runāt un ka šeit nav viņa čoms tu tomēr esi darbā.
Комментарии (6)
^_^
Obosrisj
Šodien kaut kā maz čīkstuļu...
krāslavietiss banā?
Mišaņa, kur esi, kurwello perdelone?
Ja zdješ, prodovec saltov!