www.sudzibas.lv Zauers Slikts apkalpošanas serviss

Zauers - Slikts apkalpošanas serviss

12.06.2025 tika pasūtīta prece attālināti un izņemta veikalā uz vietas.Prece kas tika iegādāta ir AMD Ryzen 7800x3d. Sapratu, ka īsti prece nav nepieciešama, un nedot tik lielu kapacitāti, izdomāju atgriezt 14 dienu laikā.Protams, kamēr prece bija pie manis es ieliku to datorā, lai pārbaudīt vai prece strādā, strādā nav problēmu.16.06.2025 atbraucu klātienē ar aizpildīto iesniegumu, kur man darbinieks nezinu vārdu, nav nemaz pateicis un nebija vārdu nozīmīte.Pateica kāpēc atgriezt gribat?Es pateicu, tā un tā un vispār man nav īsti jaskaidro iemesls.Darbinieks sāka strīdēties, ka tas neder , ka naudu nevarēs atgriezt un sāka skatīties preci. Prece bija tīra viņš uztaisīja bildi nokopēja čeku 14dienu atteikuma tiesības veidlapu, un saka vispār jūs likumus nezinat... es tāds paldies strādāju līdzīga sfēra kur zinu, ka strādā 14dienu atteikuma tiesības. Kad darbinieks sāka bildēt tumšā istabā "Bļāviens vismaz varēji notīrit procesoru." Kas tas bija? Beigu beigās es piekāpos, ka nevēlos strīdēties es vēlos saņemt naudu atpakaļ.Nepateica ne cik ilgi būs jagaida naudas atmaksu. Neiedeva pieņemšanas nodošanas aktu par preci kādā stāvokli ir u.c lietas kas būtu jaizdara vismaz vizuālais novertējums.Ļoti slikta pieredze ar SIA zauers a.k.a SIA "Mudeg" Jauzlabo attieksmi darbiniekam ar klientu kā runāt un ka šeit nav viņa čoms tu tomēr esi darbā.

16.06.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (3)

Good Intentions 16.06.2025

"Sapratu, ka īsti prece nav nepieciešama". Labs iemesls👍👍👍

M Minuss 29.07.2025

A kāda jums problēma ar iemeslu? Pēc likuma 14 dienu laikā man ir tiesības pārdomāt.

M Minuss 29.07.2025

Autors, vai tas darbinieks, kuru jūs aprakstījāt, gadījumā nebija apaļīgs vecis ar tumšiem matiem?
Es arī vienu reizi atgriezu preci. Interesanti, ka pie manis atnāca viens darbinieks, bet kad pateicu, ka gribu atgriezt preci, tad pasauca šo apaļīgo niknu veci.
Šis vecis ar runāja tieši tādā stilā, ka jūs aprakstījāt. Teica, ka prece ir atvērta, tāpēc neņems atpakaļ. Atgādināju viņam par likumu un par savam tiesībām uz atgriešanu.
Interesanti ir tas, ka pirms manis to preci jau kāds atvēra, pat noplēsa mazliet iepakojumu. Kad es viņam to pateicu, šis saka ar mani strīdēties, ka prece nebija atvērta pirms manis.
Beigās tomēr deva man aizpildīt atgriešanas formu ar ļoti neapmierinātu sejas izteiksmi.
Naudu man atgrieza, bet otro reizi no viņiem es noteikti neko nesūtīšu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы