www.sudzibas.lv Zauers būsi nepatikšanās, ja precei būs vajadzīgs garantijas remonts,

Zauers - būsi nepatikšanās, ja precei būs vajadzīgs garantijas remonts,

Uz pārdošanu ļoti naski, bet kad garantijas remonts jānodrošina, tad klients ir pēdējā vietā - neceriet uz sakarīgu attieksmi.
Vispirms pašiem nav skaidrības kur prece jāved labot, vedu uz vienu vietu, tad otru, beigās Saka vediet pie mums uz veikalu. Pēc nedēļas atjēdzas, ka viņiem vajadzīgi apavadzīme, vēl pēc nedēļas, ka arī lādētājs noderētu.
Tagad jau 1,5 mēnesis un tik taisnojās, ka neko nezina, no viņiem nekas nav atkarīgs. Pie visa remonts esot vainīgs.
Sola atzvanīt, taču nekad neatzvana, tā 3 reizes, kas skaidri parāda, kāda šo cilvēku vārda Cena.
Riebjas, ka nevar atzīt savu sūdīgo, vienmēr taisnojas.
Kad jautāju ar ko runāju, tad baidās atklāt savu vārdu, arī direktora vārdu un tālruni nosaukt atsakās. Suns zina ko ēdis.

29.05.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

R

Комментарии (1)

S Spuris 29.05.2024

Pie viņem neiesaku pirkt neko.Ir informácija ka tirgo jau labotas preces par jaunas cenu ( sanák apméram dubultígi ) ,izvairas no atbildības,jo veic krāpnieciskas tirdzniecības shēmas,ka arī sadarbojas protams ar servisa centru Mūkusalas ielā kur tapat neko īsti nesalabos tikai iznems labas un jaunas detaļas nomainot pret senām,kā piemēram viņi to dara ar HDD diskiem.Zinams cilveks tur agrāk strādāja un pastāstīja daudzas interesantas lietas. Daudz neatpaliek kā bija senāk daudzās labošanas kontoros,kuros tika nomainītas labas,ejošas detaļas pret senām nodeldētam.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы