Zāģeriem.lv - Slikts serviss
Zāğeriem.lv veicu 10.07.2024. Pasūtījumu, kad nekādas saziņas nenotika 16.07.2024 e-pastā jautāju, kas notiek ar pasūtījumu? Atrakstīja, ka šodien (16.07.2024) prece izsūtī. Rakstīju trīs e-pastus. Klusums. Uzrakstīju arī lūgumu atgriezt naudu, ja nevar neko pateikt par preci. Klusums, saziņa nekāda. Jūtos apkrāpts.
Комментарии (5)
Jāparbauda, kur sūti - ptac, melnos sarakstos, parādos. Labāk sūtīt pazīstamās saitēs un labāk kuriem tiešām ir veikali vai kaut kādas telpas. Uzcept lapu www.goodintentions.lv ar precēm ir vienkārši.
Kādreiz iznāk apdedzināties arī uzmanīgiem klientiem. Šī ir rūgta pieredze, vienīgi pozitīvais ir tas, ka "uzmeta" mani salīdzinoši par mazu summu.
Jautājums, vienīgi cik ilgi būs šī lapa ZĀĢERIEM.LV aktīva un cik daudz klientus vēl paspēs "uzmest"?
Vai tad ''uzmeta''?Preci tacu sanemat? Tad kapec neizdzesat sudzibu un neuzrakstat ka bija?Simtiem klientu no Latvijas lapa pasuta un sanem,varbut pakas citreiz kavejas jo sutam no UK.
Preci nesaņēmu un nekas arī nenotika komunikācijas ziņā.
Man tāds uzskats ir vēl jo projām, kad ZĀĢERIEM.LV lapa vienkārši jābloķē.
Netaisos šo sūdzību atcelt.
Neticami :)Uz kuru epastu rakstijat?info adrese ir neaktiva,lapa ir divas citas epasta adreses uz kuram jaraksta.Pirmo reizi dzirdu kaut ko tadu ka nav sanemts un nauda nav atgriezta,.Mums ir daudz klientu Latvija ,taja skaita regulari klienti kas pasuta iknedelu jo strada ar zagu remontiem.Esmu paslaik atvalinajuma bet ja atsutisiet visu info uz [slēpt]@gmail.com ,visu atrisinasim.Vienalga,vai izsutam preci vai atgriezisim maksajumu.Un ne jau sis sudzibas del :)Varat to paturet aktivu un priecaties par to :)Tikai sodien to ieraudziju :)Vienkarsi negribas lai klients paliek neapmierinats.