РешеноYES Mobile - neatdod naudu
Pasūtīju telefonu. Un, pirmkārt, viņi nezvanīja, ka var nākt pakaļ, man pašai vajadzēja visu laiku zvanīt un interesēties vai ir uz vietas.
Otrkārt, kad beidzot telefons bija uz vietas, tad aizgāju tam pakaļ un pateica ka diemžēl nav, jo kurjers aizmirsa pievest.
Kad beidzot dabūju telefonu, tad viņš pēc mēneša slēdzās uz ienākošiem zvaniem ārā, nesu uz servisu, visu salaboja un atkal pēc mēneša tas atkārtojās un tad pēc kādām 3 reizēm aiznesu atpakaļ uz biroju, lūdzu samainīt pret jaunu vai atdot naudu. viņi nesamainīja un neatdeva naudu bet salaboja un tad atkal tass viss atkārtojās 6 reizes! un aiznesu atpakaļ un uzrakstīju iesniegumu, ka vēlos saņemt naudu atpakaļ. Un novilka to laiku līdz pus gadam un pateic aka tā ir man vaina, ka slapjumā bijis, lai gan šis telefons pie manis tīri ir bijis 3mēnešus un nekāds mitrums nav ticis klāt. Un vēl kad viņi viņu laboja, tad teica ka piezvanīšot un došot ziņu, bet nevienu reizi nezvanīja un kad pati zvanīju, tad necēla un tāpēc visu laiku bija jāiet uz biroju lai uzzinātu kas ir ar telefonu.
Pēc tam kad atdeva telefonu atpakaļ ta daiznesu uz citu servisu kur pateica ka šim telefonam ir nelegālā programma ieprogrammēta un viņš viņu neņēma pretī un tāpēc slēdzās ārā.
CILVĒKI, NEIEPĒRCIETIES ŠAJĀ VEIKALĀ, VIŅI PAR PRECI NEATDOD NAUDU ATPAKAĻ UN ŠO LAIKU NOVILCINA LĪDZ PUS GADAM, KA JUMS VAIRS NAV TIESĪBAS PIEPRASĪT NAUDU VAI CITU PRECI.
Uzņēmuma Yesmobile.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Добавить комментарий