Wolmar Hotel - Klientu uzņemšana
Tātad vakarnakt, pēc nelielas pasēdēšanas draugu vidū nolēmu doties ar draudzeni uz Wolmar viesnīcu izbaudīt divvientulību, atbraucam ap plkst 03.00, viesnīca strāda 00-24 tātad visu diennakti, durvis bija ciet, piezvanīju zvanu, nepagāja ne 10 minūtes izlīda sapampusi, ar dzīvi neapmierināta un īgna sieviete jaunos gados, laikam pamodinājām, izlabojiet mani ja esmu kļūdījies bet viņa taču ir darbā un gulēt viņai nepienākas, piegājām pie reception galdiņa, ne labvakar, ne smaids, ne arī nepajautājās ko vēlamies.. prasīju numuriņu, vajadzēja ID, OK, tā kā es maksāju par numuriņu domāju ka man tikai ID vajag, izrādas ka ja manai draudzenei nebūs ID varēšu gulēt viens, pēc toņa kādā viesnīcas darbiniece runāja ar mani likās ka esmu trāpījis Valmieras policijas KPZ (sutkās), biju šokā, OK, nokārtojām visu, iedeva atslēgas kartes, pateica kur atrodas numuriņš un pēc darbinieces fizionomijas sapratu ka viņa mūs vairs negrib redzēt, uzgājām augšā, atveru numuriņu, ir 2 vienguļamās gultas, atkal šoks, es domāju ka tas ir viesnīcas darbinieces pienākums man pateikt jau pašā sākumā pirms ņemu numuriņu ka nav palikuši numuriņi ar divvietīgo gultu, tā vietā lai pati uz savu galvu iedotu man numuriņu ar vienvietīgajām gultām, domāju ka ir sanācis misēklis un devos lejā pie neapmierinātās darbinieces aprunāties, nekāda saruna nesanāca, nepatīk, varu iet prom! Nezinu kā te Latvijā ir ar klientu apkalpošanu, bet nesen atbraucu no Skotijas, un tur mainīju viesnīcas katru nedēļu, nevienā no entākajām viesnīcām kurās es paliku nesaskaros ar tik rupju un vienaldzīgu klientu apkalpošanas servisu.. Neesmu apmierināts un tā bija pirmā un pēdējā reize kad dodos uz Wolmar viesnīcu, 4 zvaigžņu viesnīca ar 1 zvaigznes apkalpošanu.
Добавить комментарий