Wolmar Hotel - Briesmīgs serviss
Sestdienas vakarā ar vīru viesojāmies viesnīcas restorānā, lai pavakariņotu un nosvinētu mums svarīgus svētkus - ne pirmo reizi, regulāri apmeklējam šo restorānu. Diemžēl šī bija mūsu pēdējā reize tur. Apkalpošanas līmenis krities, līdz nepazīšanai. Tātad pasūtījām ēdienu, cēzara salātos acīmredzot bija sajaukta mērce, tā garšoja pēc mārrutkiem. Takā man mārrutki negaršo, protams aicināju viesmīli, lai paskaidro radušos situāciju. Atbildēja ka noskaidros virtuvē. Meitene atgriezās ar paskaidrojumu, ka virtuvē ir jauna eļļa kur cep vistu, varbūt tāpēc garšo savādāk. Kāds sakars eļļai ar to ka salāti garšo pēc mārrutkiem? Tieši mērce kas sajaukta ar lapām. Skaidrs ka bija kas sajaukts, bet viesmīle neparko nepiekāpās. Saprotot ka kompromiss nebūs, teicu lai nes prom salātus jo tas nav tas ko pasūtīju un neēdīšu. Viesmīle pat neatvainojās! Aizgāja un diemžēl tā arī ar galiem, vairs pie mums neatgriezās, tā nu mēs sēdējām pie galdiņa ar netīrajiem traukiem tukšajām glāzēm. Saprotot ka apkalpošana ir zem katras kritikas, devāmies prom. Piegājām pie bāra, paši palūdzām čeku bārmenei, protams tika ieskaitīti arī manis neapēstie, briesmīgie mārrutku salāti. Nekādas atvainošanās, kafija vai atlaide netika piešķirts. Ļoti, ļoti skumji. Ieteikums priekšdienām, ja mainiet sastāvdaļas salātos, tad tas ir jāmin ēdienkartē, ja cēzara salātiem pievienojiet mārrutkus, tad tie vairs nav cēzara salāti. Ja tika sajauktas mērces, un viesmīle nevarēja atzīt vainu, tad ceru ka bizness plauks un zels par no manis iekasēto naudu par briesmīgiem salātiem. Lai veicas, taču ar šādu attieksmi jūsu restorāns ir zaudējis 2 patstāvīgos klientus.
Комментарии (1)
Apskatījos viņu majas lapā - salāti maksā 7 eur , bet sūdzība tāda ka būtu bijusi michelin zvaigznes restorānā .