Wolmar Hotel - sūdzība

Pa visu viesnīcas 3. stāvu un iespējams arī starp stāviem notika viesnīcā dzīvojošu afrikāņu cilts locekļu sasaukšanās. Viņu numuriņu durvis uz koridoru bija vaļā un sazināšanās notika sabļaujoties vairāku stundu garumā. Tad, kad tas vairāk nebija izturams, ap plkst. 22:00 mēs devāmies uz pilsētas centru pastaigāties un recepcijā norādījām uz traucēto mieru. Tā vietā, lai recepcioniste Sandra Pūka pateiktu, ka viņa šo jautājumu līdz plkst. 23:00 atrisinās, viņa teica: "ko mēs atļaujoties un kā mēs pret viņu izturoties". Tad es teicu, ka saprotu, kāpēc nauda tiek iekasēta check in, nevis check out. Uz ko recepcioniste atbildēja, ka visā pasaulē hoteļos iekasējot samaksu par pakalpojumu check in. Savādi gan. Tā kā savas profesionālās darbības laikā es esmu vairākkārt bijis vismaz 20 valstīs un dzīvojis to hoteļos, tad man šis apgalvojums šķita absurds. Mana dzīvesbiedre visu savu profesionālās darbības laiku ir vadījusi sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus un vairāk kā 10 gadus viesnīcu Vecrīgā. Arī viņa bija patiesi pārsteigta par šo attieksmi.Tāpat traucējoši bija tas, ka pusdienojot viesnīcas restorāna zālē visu laiku skanēja kādu bēru izvadītāja balss no augstāk esošās telpas.Vēlējāmies atpūsties, bet neizdevās.Nebrauciet uz šo viesnīcu, bet, ja brauciet, tad maksājiet check out.

A

Комментарии (1)

S sensor 14.08.2015

valmieras miestaa lielaakaa dalja iedziivotaaju izceljas ar iedomiibu, es jau sen esmu sapratis, ka katraa pilseetaa ir savs kultuuras liimenis...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы