Web-shop.lv - pircēju maldināšana
Sameklēju sev vēlamo preci. Pie preces bija inormācija par tehniskajiem parametriem un ka noliktavā vēl esot četri gabali. Pasūtīšanu nolēmu veikt caur telefonu. Atbildēja sieviete un teica, ka pēc pāris minūtēm paskatīsies noliktavā un atzvanīs. Tā nu gaidīju 3-4 stundas un atbildi nesaņēmu. Pazvonot vēlreiz atbildēja tā pati sieviete, pateica, lai uzgaidot vēl pārs minūtes. Tā kā zvanīju no rīta, pat vakarā nesagaidīju no viņas zvanu. Nākošajā dienā pazvanot atbildēja tā pati sieviete un paziņoa, ka prece nesot noliktavā. Bet mājaslapā stāv prece ar info, ka noliktavā tā ir.. Kāpēc ir jāmaldina pircēji??
Добавить комментарий