www.sudzibas.lv Web-shop.lv Garantijas serviss

Web-shop.lv - Garantijas serviss

Vēlējos nopirkt jaunu telefonu, vietnē kurpirkt.lv webshop.lv bija viens no lētākajiem piedāvājumiem, tāpēc to arī izvēlējos. Nākamajā dienā pēc pasūtījuma veikšanas kurjers atveda telefonu uz norādīto adresi - tik tālu viss gāja kā pa sviestu.

Diemžēl mans prieks par jauno telefonu izplēnēja brīdī, kad atklāju defektu telefona ieslēgšanas pogai - tā bija vaļīga, un tāpēc ka atradās blakus mikrofonam, video uzņemšanas brīdī radīja nevajadzīgu klikšķēšanu gala video. Pēc neilgas izpētes internetā atklāju, ka līdzīga problēma ir arī vairākiem citiem telefona lietotājiem - tā esot ražotāja vaina. Tajā pašā dienā optimisma pilns devos uz webshop biroju, cerot ka problēma tiks atrisināta. Sieviete apskatot telefonu piekrita, ka poga tiešām ir vaļīga un palīdzēja man aizpildīt dokumentu, par garantijas servisu. Tika solīts, ka 14 dienu laikā saņemšu atbildi.

14. dienā pēc pirkuma veikšanas saņemu zvanu, kurā mani informē, ka garantijas serviss nekādu defektu telefonam nav atradis - varu braukt tam pakaļ. Zīmīgi, ka nākamajā dienā būtu beidzies termiņš, kura laikā var saņemt atpakaļ naudu (visticamāk sakritība). Saožot briesmas, mainīju plānus un steidzos uz webshop biroju. Sacīju, ka vēlos saņemt atpakaļ naudu, no kā mani centās atrunāt, piedāvājot pašam braukt pie garantijas sniedzējiem un censties pierādīt, ka telefons tik tiešām ir bojāts. Lai arī ideja pabraukāties un dziļāk iepazīties ar dzimto pilsētu likās kārdinoša, es atteicos un uzrakstīju pieteikumu par naudas atgriešanu. Solīja to izdarīt 15 dienu laikā.

Nākamajā dienā saņemu zvanu. Izrādās, ka telefonā neesmu izgājis no sava icloud konta telefonā - vai es varētu to izdarīt. Kāpēc gan ne, process ir ļoti vienkāršs - caur internetu ieej savā kontā, izvēlies opciju, ka telefons tev vairs nepieder, un, kad telefons tiek pievienots internetam, visa informācija no telefona pazūd (arī no konta tiek iziets). Pavēstu webshop darbiniecei, ka viss ir izdarīts, atliek tikai pievienot telefonu internetam un vajadzīgās darbības notiks automātiski. Uz iepriekš minēto man atbild, ka birojā viņiem neesot pieejams internets, ko varētu izmatot telefonam. WEBshop.lv. Nākas vēlreiz braukt ciemos un pievienot telefonu unternetam - tiklīdz kā tas tika izdarīts, vajadzīgie procesi notika automātiski.

Kad no naudas pieprasījuma brīža jau bija pagājušas 22 dienas, zvanu un prasu, kad tad to saņemšu. Solīja man pārzvanīt, kas diemžēl netika darīts. Nācās zvanīt vēlreiz un draudēt ar PTAC un visu pārējo, uz ko man atbildēja, ka varu tur droši vērsties. Tomēr mans zvans izrādījās pietiekami uzmundrinošs, un saņēmu sms, ka varu braukt pakaļ naudai, ko arī izdarīju.

Kopumā no pirkuma brīža pavadīju 37 dienas, kuru laikā nebija ne naudas, ne telefona. Saprotams, ka tādi veikali kā webshop.lv var piedāvāt tik zemas cenas nogriežot klientu apkalpošanas izmaksas līdz maksimumam, taču rupjā darbinieku attieksme, telefona mešana nost un neieinteresētība atrisināt problēmu, manuprāt, nav vērta dažu ietaupīto eiro dēļ.

J

Комментарии (1)

J jakusins 27.09.2018

Lašariks, 14 dienu laikā var atgriezt preci nepaskaidrojot iemeslu. Tev nav jātaisnojas prece ar defektu vai efektu. Vienkārši atnāc, uzraksti atteikumu, atdod preci un 3 dienu laikā viņiem ir jāatgriež nauda.

Vēl labāk pirkt preci līzingā, tagad daudzi kantori piedāvā bezprocentu līzingu, tad uzraksti iesniegumu, atgriez preci un tev vairs galva ne-par-ko nesāp. Galva sāp līzinga kompānijai.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы