Web-shop.lv - Garantijas apkalposhana
Nepamatoti atsaka garantiju. Respektivi, garantijas apkalposhana ir fiktiva.
Atteica garantijas remontu ar pamatojumu, ka prece kritusi...kautgan 100% zinu, ka ta nav. Prece, elektroniska gramata, lietota saudzigi, 2 meneshus.
P. S. Kads nezin, kur var veikt neatkarigu ekspertizi?
Комментарии (4)
Domāju, ka garantiju atteica jo ir mehāniski bojāta iekārta. Vai tā ir kritusi vai esi tai uzsēdies vai vēl nez kā sabojājis, tas ir eksperta jautājums. Garantijas servisā konstatē vai ir ražotāja brāķis, vai klients pats ir pie vainas bojājuma radīšanā. Ja tev saka, ka iespējams kritis, tad jau ir korpusa bojājumi vai arī bojāts ekrāns. Tur nav ko sliktu runāt uz servisu vai pārdevēju. Konstatē to, ko redz, attiecīgi to var tev arī nodemosntrēt.
Ekspertīzi var veikt prakstiski jebkurā servisā, protams, par maksu, jo par brīvu neviens nestrādā.
Kreditor, im not stupid, really. Gramata NAV kritusi, nav nekadu bojajumu. Vnk nesledzas ieksha. Un es sliktu saku tikai tad, ja ir pamatots, objektivs iemesls. Ja butu gramatu nometis zeme vai ka citadi uz to mehaniski iedarbojies, vnk nopirktu jaunu un nemaz neiespringtu. Runa par negodigu attieksmi.
Ass27. Aizej uz veikalu vai uz to servisu un pajautā, lai klātienē tev pamato garantijas atteikumu. Likums vēl Latvijā strādā - ja redzi, ka tevi jakarē, var uz ekspertīzi aiznest, kur pateiks kas un kā. Ja serviss nav kaut kāds kreisais, bet ir ražotāja autorizētais, tad servisam patiešām nav nekāda interese sniegt tev nepatiesu informāciju vai slēdzienu!