www.sudzibas.lv Web-shop.lv Garantijas serviss nulle

Web-shop.lv - Garantijas serviss nulle

Iegādātais telefons nedarbojās, respektīvi, nebija sazvanāms, kaut viss pārējais strādāja ok. Aizvedu uz garantiju, meitene palīdzēja sarakstīt papīrus un teicās 2 ned laikā dot ziņu.
Joki sākās jau nākamajā dienā, kad viņi man zvanīja, lai ziņotu, ka sim kartes slotā ir ielikta atmiņas karte. Es skaidri zinu, ka atmiņas karte ir atpakaļ manā vecajā telefonā un tāda lieta vienkārši nav iespējama. Teica, lai braucu pie viņiem pašrocīgi ņemt ārā vai arī viņi sūtīs uz servisu, kas anulēs garantiju, jo šī nepareizi ieliktā karte nav viņu vaina. Padomāju un aizbraucu turp. Paņēmu telefonu un pārdevējas acu priekšā mierīgi izņēmu sim kartes atvilktnīti, kas bija PAREIZAJĀ vietā un PAREIZAJĀ veidā ielikta ierīcē!
Telefona uzbūve ir tāda, ka blakus viens otram sānos ir sim un micro sd slots. taču meistariem taču vajadzētu kaut cik būt pazīstamiem ar katras ierīces fīčām, lai apjēgtu, kad priekšmetam ierīcē ir jābūt, un kad - ne. Nosmējos un atstāju ierīci viņiem, sak, lai profesionālie meistari tad nu turpina čubināties.
Pēc nedēļas saņēmu zvanu, ka ar ierīci VISS esot bijis kārtībā no sākta gala un ka varu braukt pakaļ. Saņemot telefonu, pārjautāju, vai pat android nebūs pārinstalējuši profilakses pēc, bet nē, neesot bijusi vajadzība, jo viss strādā. Nu ko, jātic vien būs, veikalā ieliku sim karti jaunajā - lieliski salabotajā un sākotnēji veselajā ierīcē un devos prom. Necik tālu no veikala secināju, ka zvanu veikt nav iespējams, un, papētot sīkāk, ieraudzīju ka nu telefons VISPĀR nepazīst sim karti. Nu jau smiekli caur asarām.
Iedomājos, ka nu varbūt tiešām vaina sim kartē, mājās izmēģināju apkārtējo telefonus un viss strādā. Nu skaidrs, tātad lieliskais serviss laikam būs pārcenties. Paliek jau interesanti, tāpēc aizvedu ierīci vēlreiz (PTAL ir punkts, kurā varētu arī lūgt viņiem apmaksāt ceļa izdevumus, haha).

Ieeju ofisā, pārdevēja jau mani tramīgi pazīst. Es smaidu platāko smaidu un saku, ka būs jāraksta atkal, jo šoreiz nu nekas vairs nedarbojas. Gribu atpakaļ naudu. Tas, protams, nav vairs iespējams, jo vairāk kā 14 dienas pagājušas kopš pirkuma brīža (veselu mēnesi veca ierīce, kas 3 nedēļas pavadījusi servisā, vai nav jauki?). Okej, rakstam, ka gribu līdzvērtīgu preci vai lai sataisa šito. Meitene paņem telefonu un klusi ieminas, ka tad jau redzēs, vai kas vispār izdosies, jo pēc iepriekšējās pārbaudes esot bijis slēdziens, ka ierīcei ir manāmas nolietojuma pēdas, kas varētu izraisīt bojājumus... Minēšu, ka telefons ir iegādāts pirms mēneša un izmēģināts 1 dienu, lai saprastu, ka nav sazvanāms. Nolietojums ne pa jokam.

Redzēsim, kas būs tālāk, taču neizskatās daudzsološi :)

K

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы