Venipak - Slikts serviss
Pirmdien mana iegādātā prece - pamperi tika nodota kurjeram. Parasti otrā rītā prece jau ir klāt. Šoreiz saņēmu sms, ka prece tiks piegādāta otrdien, bet vēl 15: 00 no kurjera ne ziņas. Dzīvojam pie Rīgā. Preci sūta no Rīgas. 15: 00 zvanu kurjeram - būšot pēc stundas, pusotras, ne ātrāk par 18: 00-18: 30. Prasu, bet tad noteikti šodien vismaz būsiet? Kurjers sāk kaut ko atkal murgot par neizbraucamiem ceļiem medemciemā, kaut arī mums asfalts gandrīz līdz mājai. Pēc 19: 00 kurjers vairs telefonu neceļ. Venipak kantoris nav sazvanāms un nosūtīt ziņu viņiem arī nevar - izmet errorus... Trešdien no rīta atkal ne kurjers, ne venipak nav sazvanāmi. Saņemu sms, ka prece tiks piegādāta trešdien. Atbrauc cits kurjers - prece mašīnā izrādās nemaz nav! Varbūt esot pie cita kurjera. Šaraškina kantora īstākā! Bērns pa nakti bez pamperiem viņu dēļ palika!
Комментарии (3)
Normālā mammai, vienmēr ir rezerves pamperi.
Jūsu rakstītais pilnībā raksturo Venipak klientu apkalpošanas "kvalitāti". Tāda sajūta, ka ir vienīgie kurjerpakalpojumu sniedzēji, ka var tik bezatbildīgi attiekties. Diemžēl, iegādājoties preces, bieži vien nav izvēles tiesības noteikt kurjerpiegādātāju, piedāvājumā ir tikai Venipak.
Šodien gaidam tieši arī pamperus no Brillante, sūta ar venipak. Kurjeram vakar bija jāpiegādā līdz 18, bet atnāk sms plkst 19:00(nekādu zvanu pirms tam), ka piegādās pirmdien, taču kurjeru uzreiz sazvanot vakar plkst 19:00 teica, ka piegādās šodien līdz plkst 12:00. Ja piegādes apkalpošanas kvalitāte pievils, tad nekad vairs nepasūtīšu caur brillante.lv un venipak.