www.sudzibas.lv Venipak Nekompetenti kurjeri

Venipak - Nekompetenti kurjeri

Pirmajā reizē biju pievērusi acis uz servisa nepilnībām, bet šoreiz vairs nav spēka klusēt. Mēnesi atpakaļ gaidīju sūtījumu un gāju lejā sagaidīt kurjeru pēc viņa zvana par ierašanos uz vietas. Nonākot pie kurjera, viņš man paziņoja, ka par sūtījumu varu norēķināties nevis ar karti, bet ar skaidru naudu. Ok, nauda bija, bet kurjeram, protams, atlikuma nebija, kuru nebiju plānojusi viņam atstāt. Bet nu labi, uz to brīdi laiks bija svarīgāks par tiem dažiem eiro, tādēļ atstāju šo naudu tējai, tomēr uzskatu, ka par tādām lietām būtu jābrīdina laicīgi, nevis jau tad, kad pakas saņēmējs ir nonācis līdz kurjeram, jo skaidra nauda varēja arī nebūt līdzi vispār. Otra situācija bijusi šodien (11.12.2021) - gaidīju sūtījumu, kuru man pārdevējs solīja piegādāt jau 08.12.2021. Pēc izsekošanas koda varēja redzēt, ka paka nostāvēja terminālī trīs dienas, bet Kronis visam bijis tāds, ka no rīta saņēmu īsziņu par to, ka šodien tiks veikta piegāde, taču, protams, laika intervāls netiek norādīts, kad gaidīt šo piegādi. Kā jau parasti, kurjers piezvanīja brīdī, kad uzreiz nevarēju pacelt telefonu, un ar atzvanot kurjeram pēc 3 minūtēm, viņš paziņoja, ka jau ir pabraucis garām un piegādi pārcēlis uz 2 dienām vēlāk un neko vairs nevar mainīt. Vairs nekad neizvēlēšos Venipak piegādi un nevienam neiesaku izvēlēties šo piegādes veidu!

11.12.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

V

Комментарии (1)

A ARTURS BAUFALS 21.12.2021

Kalniņi B, Mārupe,
LV-2167, Latvia

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы