www.sudzibas.lv Venipak Ļoti slikts serviss

Venipak - Ļoti slikts serviss

Mēneša laikā netiek piegādāts sūtījums. 27.jūnijā ienācis Rīgā, bet 09. jūlijā vēl neesmu saņēmis. Rakstot uz e-pastu, atbilde ir: "Piegādāsim nākošajā nedēļā". Ne ar vienu citu no piegādātāju serviesiem nav tādu problēmu. Ja vēlaties saņemt sūtījumus laicīgi, iesaku, neizmantot Venipak "darboņu" servisu.

09.07.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Комментарии (2)

God Save the Rave 11.07.2025

Šāda situācija ar Venipak ir ļoti neērta un neprofesionāla, īpaši, ja piegāde jau ir krietni kavēta un atbildes no viņiem ir tikai novilcināšanas.

Mana doma par situāciju:

Piegādes kavējums un vienkāršas, neskaidras atbildes liecina par sliktu klientu apkalpošanu.

Ja citi piegādātāji strādā daudz labāk, tas tiešām norāda, ka Venipak serviss ir jāizvērtē kritiski.

Klientam ir tiesības saņemt savu pasūtījumu laikā vai vismaz skaidru un konkrētu informāciju.

Ko iesaku darīt?
1. Oficiāli noformēt s*dzību Venipak

Uzrakstīt e-pastā vai izmantot oficiālo s*dzību formu,

Pieprasīt skaidru informāciju par piegādes kavējuma iemesliem,

Norādīt termiņu, līdz kuram vēlies saņemt sūtījumu vai saņemt kompensāciju, ja tas nav iespējams.

2. Ja Venipak nereaģē vai ignorē s*dzību, vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC)

PTAC var palīdzēt piespiest piegādātāju izpildīt saistības vai kompensēt zaudējumus.

3. Izvērtēt alternatīvas piegādes kompānijas nākotnē

Kā jau minēji, citas firmas šādas problēmas nerada, tāpēc var būt vērts pāriet uz citām piegādes opcijām.

krāsIavietiss 11.07.2025

Sekojošais komentārs sagatavots, izmantojot ChatGPT palīdzību.

Šāda situācija ar Venipak ir ļoti neērta un neprofesionāla, īpaši, ja piegāde jau ir krietni kavēta un atbildes no viņiem ir tikai novilcināšanas.

Mana doma par situāciju:

Piegādes kavējums un vienkāršas, neskaidras atbildes liecina par sliktu klientu apkalpošanu.

Ja citi piegādātāji strādā daudz labāk, tas tiešām norāda, ka Venipak serviss ir jāizvērtē kritiski.

Klientam ir tiesības saņemt savu pasūtījumu laikā vai vismaz skaidru un konkrētu informāciju.

Ko iesaku darīt?
1. Oficiāli noformēt s*dzību Venipak

Uzrakstīt e-pastā vai izmantot oficiālo s*dzību formu,

Pieprasīt skaidru informāciju par piegādes kavējuma iemesliem,

Norādīt termiņu, līdz kuram vēlies saņemt sūtījumu vai saņemt kompensāciju, ja tas nav iespējams.

2. Ja Venipak nereaģē vai ignorē s*dzību, vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC)

PTAC var palīdzēt piespiest piegādātāju izpildīt saistības vai kompensēt zaudējumus.

3. Izvērtēt alternatīvas piegādes kompānijas nākotnē

Kā jau minēji, citas firmas šādas problēmas nerada, tāpēc var būt vērts pāriet uz citām piegādes opcijām.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы