Venipak - Ļoti slikts serviss
Mēneša laikā netiek piegādāts sūtījums. 27.jūnijā ienācis Rīgā, bet 09. jūlijā vēl neesmu saņēmis. Rakstot uz e-pastu, atbilde ir: "Piegādāsim nākošajā nedēļā". Ne ar vienu citu no piegādātāju serviesiem nav tādu problēmu. Ja vēlaties saņemt sūtījumus laicīgi, iesaku, neizmantot Venipak "darboņu" servisu.
Комментарии (2)
Šāda situācija ar Venipak ir ļoti neērta un neprofesionāla, īpaši, ja piegāde jau ir krietni kavēta un atbildes no viņiem ir tikai novilcināšanas.
Mana doma par situāciju:
Piegādes kavējums un vienkāršas, neskaidras atbildes liecina par sliktu klientu apkalpošanu.
Ja citi piegādātāji strādā daudz labāk, tas tiešām norāda, ka Venipak serviss ir jāizvērtē kritiski.
Klientam ir tiesības saņemt savu pasūtījumu laikā vai vismaz skaidru un konkrētu informāciju.
Ko iesaku darīt?
1. Oficiāli noformēt s*dzību Venipak
Uzrakstīt e-pastā vai izmantot oficiālo s*dzību formu,
Pieprasīt skaidru informāciju par piegādes kavējuma iemesliem,
Norādīt termiņu, līdz kuram vēlies saņemt sūtījumu vai saņemt kompensāciju, ja tas nav iespējams.
2. Ja Venipak nereaģē vai ignorē s*dzību, vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC)
PTAC var palīdzēt piespiest piegādātāju izpildīt saistības vai kompensēt zaudējumus.
3. Izvērtēt alternatīvas piegādes kompānijas nākotnē
Kā jau minēji, citas firmas šādas problēmas nerada, tāpēc var būt vērts pāriet uz citām piegādes opcijām.
Sekojošais komentārs sagatavots, izmantojot ChatGPT palīdzību.
Šāda situācija ar Venipak ir ļoti neērta un neprofesionāla, īpaši, ja piegāde jau ir krietni kavēta un atbildes no viņiem ir tikai novilcināšanas.
Mana doma par situāciju:
Piegādes kavējums un vienkāršas, neskaidras atbildes liecina par sliktu klientu apkalpošanu.
Ja citi piegādātāji strādā daudz labāk, tas tiešām norāda, ka Venipak serviss ir jāizvērtē kritiski.
Klientam ir tiesības saņemt savu pasūtījumu laikā vai vismaz skaidru un konkrētu informāciju.
Ko iesaku darīt?
1. Oficiāli noformēt s*dzību Venipak
Uzrakstīt e-pastā vai izmantot oficiālo s*dzību formu,
Pieprasīt skaidru informāciju par piegādes kavējuma iemesliem,
Norādīt termiņu, līdz kuram vēlies saņemt sūtījumu vai saņemt kompensāciju, ja tas nav iespējams.
2. Ja Venipak nereaģē vai ignorē s*dzību, vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC)
PTAC var palīdzēt piespiest piegādātāju izpildīt saistības vai kompensēt zaudējumus.
3. Izvērtēt alternatīvas piegādes kompānijas nākotnē
Kā jau minēji, citas firmas šādas problēmas nerada, tāpēc var būt vērts pāriet uz citām piegādes opcijām.