Venipak - Drausmīgs serviss
Vakar 7 no rīta atnāca īsziņa, ka sūtījums tiks piegādāts dienas laikā. Pulksten 14 zvanīju kurjeram painteresēties, ap cikiem viņš varētu piegādāt. Kurjers teica, ka vēl nezina, bet ne ātrāk kā pēc 17. Daudz kur jābūt vēl, viņš teica, un piebilda, ''gan jau kaut ko izdomāsim''. Un tad es sēžu mājās, gaidu, telefons visu laiku stāv blakus, kamēr ap 19 pienāk īsziņa. Saņēmējs nav sasniedzams, atkārtota piegāde rītdien. Acīmredzot kurjeram jāieraksta kaut kas, kāpēc sūtījums nav piegādāts. Ja nevar paspēt, raksta, ka adresāts nav sasniedzams. Zvanu šodien uz venipak, stāstu ka vakar neviens nav zvanījis. Viņi sazinājās ar kurjeru un teica, ka kurjeram neesot pamata neticēt, un sūtījums tiks piegādās šodien 16: 00. Atbrauc kurjers, prasa vai ir durvju kods, un saka, kad tad man labāk kāpt lejā. Kurjers piedāvāja ienest iekšā, bet kad teicu ka ceturtais stāvs, nošķobījās. Nebiju pārliecināta, vai man pienākas piegāde līdz durvīm vai līdz dzīvoklim, tāpēc piekritu ievietot kasti mašīnā. Bet kā noskaidroju vēlāk kompānijā, kurā iegādājos preci, kurjeram bija gan līdz durvīm jāpiegādā.
Комментарии (1)
Varu pačukstēt - visiem šiem te stagnējošajiem paciņvedējiem parādās jauna un jauna konkurence visu laiku. Drīz vien nāksies šiem pakārtot piegādes laikus tā, lai ērti būt klientam pirmkārt, nevis vispirms šoferim, un tad klientam.
Tās atrunas ,ka trūkst šoferu, nevar paspēt.. tam ir viena atbilde - tās ir un paliek uzņēmuma problēmas. Ja uzņēmums nespēj pašu būtiskāko plānot un organizēt, tad ar ko īsti viņi tur vēl nodarbojas, ja nespēj savu pamatservisu nodrošināt pilnvērtīgi.