Trodeks - apkalpošana
Aizgāju saņemt telefonu un nožēloju, ka izņēmu ārā no remonta (telefons bija neremontējams). Saņēmu telefonu viss kārtībā, bet tad kad ieraudzīju ka man trūka atmiņas karte (8Gb) gāju jautāt kur ir palikusi un man mēģināja ieskaidrot ka tā ir pie manis kaut gan nododot telefonu servisā saņēmu tikai SIM karti. Rupja pretīga izturēšanās (no vīrieša lillā krekla nezinu kā viņu sauca) kā pret klientu un mēģina mani pārliecināt ka atmiņās karte ir atdota un jāmeklē pie sevis, bet kālai meklēju ja to man neatdeva vēl tajā vakarā mēģināju sazvanīt trodekss servisu un pateikt ka nav atdota atmiņas karte, bet nevareju sazvanīt man pateica ka esot problemātiski sazvanīt, bet šajā reizē pateica, ka tas esot vienkārši. Tad kad zvanīju neviens necēla. Nodevu telefonu ar prasību saglabāt datus tātad sanāk, ka tapēc neatdeva atmiņas karti bet uz saņemšanas/nodošanas lapas netika tas atzīmēts.
Kur varētu griezties un ko darīt lai atgriež atmiņas karti un lai pierādu savu taisnību?
Комментарии (5)
Pēc TSC servisa kas atrodas Mūkusalas ielā, turpat kur Trodekss apmklējuma, iesaku ļoti uzmanīgi skatīties kādā kvalitātē ir telefona korpuss! Ļoti bieži nākas dzirdēt, ka šajā servisā sabojā korpusu servisa laikā! Man personīgi ir zināmi 3 tādi gadījumi ar manu draugu telefoniem!
Mani nepārsteigs, ja arī kaut ko no komplektācijas viņi tur pazaudē! Ļoti nekorekti strādā! Fuj!
viss ko varu ieteikt ir pārdzimt gudrākam ;) un iemācīties izlasīt visas lapeles ko Tev izsniedz ar būtu noderīgi ;)
Tas, ko esi atdevis un ko tev jāsaņem atpakaļ ir atzīmēts uz kvīts, nododot pašam jāskatās līdz lai tur saķeksē pareizi.Ar parakstu taču pats apstiprini, ko esi atdevis.Par taviem datiem neviens neatbildēs, tas jau melns uz balta garantijas papīros rakstīts.
Nu, par tiem datiem, man liekas ka servisam jau nu vajadzētu saprast, ka lieku reizi jau var atgādināt. Nedomāju, ka pirmā vei pēdējā reize, kad klients par datu jautājumu kaut ko nav līdz galam sapratis!
ūtu tikai korekti, ja servisa personāls uzzvanītu un pārjautātu, vai datu kopiju nepieciešams veidot, kaut vai par samaksu! Bet tomēr!
Nu galīgi garām sūdzība, vakar biju lieciniece, kā Trodeks darbiniece lika izņemt atmiņas karti no telefona pirms atdot telefonu remontam, tā kā nevar būt. Un vispār- nafig darbiniekam būtu vajadzīga sveša atmiņas karte?
Man pašai TSC vairākas reizes bijuši telefoni, nav sūdzību. Tak domājat, ko te klecerējiet!