Trodeks - Pēc divām nedēļām mobilam taustiņi nekontaktē
Nopirku Trodeksā, Saharova 20a, mazcenas mobilo tel. Nokia 3220, kuram pēc divām nedēļām taustiņi nekontaktē. Firmas darbiniece paskaidroja, ka remonts ilgšot 2-3 nedēļas, vai arī pašam jānes uz garantijas darbnīcu. Ar pagaidu tel. nenodrošina. Citiem vārdiem sakot - tieciet paši galā!
Комментарии (5)
Firmas darbiniece telefonu neremontee. Un nav vainiiga, ka tik ilgi tas remonts velkaas. Vinja nevar paaatrinaat to procesu. Vieniigi izstaastiit kaa ir.
Nevajag mazcenas telefonu pirkt!!! Pati esi muļķe, kāda cena tāda kvalitāte:)))
Redzu, ka cilveeki visu apgriezt kaajaam gaisaa. Tas, ka telefons jums izmaksaaja 1Ls veel nenoziimee ka no telefona razotaaja nav jaaprasa atbildiiba par telefona kvalitaati. Razotaajs savu naudinju sanjem no operatora pie kura piesaistiits telefons. Bet operators no Jums par zvaniem. Luuddzu nejauciet dazaadas lietas.
Полная цена "малоценника" кроется в "верности оператору" в течении 24 или 36 месяцев. Он получает своё сполна! Так что не стоит говорить, что малоценники - это не телефоны. Сам беру их не первый год и проблем с качеством не было.
Pilnībā piekrītu Daigai. Ja, iegādājoties mobilo Trodeksā, tas izrādās brāķis, sāksies riktīga smadzeņu drātēšana.
Lūk mana pieredze:
Nopirku mobilo Sony ericsson pa Ls 300 trodeks veikalā Galerijā Centrs. Pēc dienas izrādījās, ka mobilajam ir nolietots vai brāķa akumulators (pērkot mobilo, nepievērsu īpašu uzmanību faktam, ka telefonu iedeva no vitrīnas- demonstrācijas eksemplāru- visdrīzāk tāpēc arī akumulators bija nolietots- demo eksemplāram visdrīzāk akumulatoru kā nākas neuzlādē, tāpēc tam ir īss mūžs). Sāku lietot mobilo, bija daudz sarunu, gandrīz 2 stundas pirmajā dienā, akumulators neizturēja pat 1 diennakti. Pa brīvdienām, kad praktiski nelietoju mobilo, izturēja 3 diennaktis. Bet specifikācijā norādīts, ka sarunu režīmā aķim jātur 10 stundas, gaidīšanas režīmā, ja nemaldos 480 stundas.
Loģiski nesu mobilo uz veikalu, kā man teica darīt pārdevēja, ja būšot kādas problēmas. No veikala atkal pasūtīja 3 mājas tālāk- esot jānes uz servisu Brīvības 55 vai Mūkusalas 46- tur pārbaudīšot bateriju un konstatēs, vai ir bojāta vai nav. Brīvības 55 teica, ka viņiem ir tikai pieņemšanas punkts- viņi vedot uz Mūkusalas ielu- ja es telefonu nodotu tur, tad es to dabūtu atpakaļ tikai pēc ~nedēļas.
Tā arī bateriju pārbaudīt nenodevu- ko tad es darīšu nedēļu bez mobilā?!
Uzskatu, ka normāli būtu, ja bojāto bateriju apmainītu veikalā (kā man arī pārdevēja sākotnēji solīja), nevis jāskraida pa n-tajām vietām.
Problēma ir tā, ka Trodeks veikali neuzņemas nekādu atbildību par pārdoto preci. Kādreiz tās lietas tika kārtotas vienkāršāk- ja prece bija brāķis- to veikalā apmainīja- tagad pasūta uz kaut kādu servisu.