Traģēdija RS - 1. un 8. tramvajs
Reiz kursēja tāds 1. un 8. tramvaja maršruts. Ļoti ērts un izdevīgs tramvaja posms.
1. tramvajs kas kursēja no Imantas uz Juglu un otrādi.
8. tramvajs kas kursēja no Mežaparka uz Tapešu ielu un otrādi.
Cik jauki bija tie laiki, kad bija šādi tramvaji.
Pašā sākumā tie kursēja gandrīz katru stundu un līdz vēlam vakaram.
Tad izmaiņas no 1.01.2009. bija dīvainas. Tramvaju reisu skaits dienā samazinājās tikai līdz 5 reizēm, gan 1. gan 8. tramvaja maršrutā. Un tās 5 reizes bija 2 reizes no rīta un tad liela pauze un tad 3 reizes vakarā. Viss. Tādas bija izmaiņas - samazināts kapitāli.
Toties tramvaju maršruti kā 4. 6. 7. kursēja ik pēc 3 minūtēm un nekādas samazināšanas nebija. Kāpēc?
Bet tad no 2009. (laikam) gada 1.septembra abi maršruti 1. un 8. tramvajs tika slēgts pavisam.
Cilvēkiem bija šoks, jo tramvaji tiešām tika izmantoti un bija ļoti labi.
Diemžēl, netika uzsklausītas kā vienmēr, klientu sūdzības.
Toties tika izveidoti daudzi autobusa maršruti, kas bija pavisam nederīgi un neērti.
Kāpēc tā rīkojās? Tāpat arī, kāpēc tika samazināts reisu skaits 3. un 9. tramvajam, kas vēl pastāv, bet 3.tramvajs kursē tikai darba dienās un ne jau līdz vēlam vakaram, bet 9. arī nekursē brīvdienās un brauc tikai 5 reizes dienā no galapunkta Aldaris!
Kāpēc? Kādreiz tik bieži kursēja tramvaji, trolejbusi, un biļete maksāja tikai 0.20 santīmi, bet tagad viss samazināts cik vien var un viss kursē retāk, bet biļete maksā 0.50 santīmi un pie vadītāja 0.70 santīmi !!! Vairāk naudas, bet mazāk ērtību !!!
Secinājums: Rīgas Satiksmei nav interesēs pats galvenais, kam jābūt - pasažieru labsajūta un to ērtības, bet gan nauda. Žēl laist savus autobusus kas stāv lieki parkā un samazina reisus kur nevajag. Žēl, ka viena no galvenākajām lietām pilsētā ir tik draņķīga.
Комментарии (4)
Kas tur nav saprotams? Stratēģiski svarīgākā lietas un vietas tika atdotas privātās rokās, un tiem valdes locekļiem un viņu ģimenes piedēkļiem nav ne mazākās saprašanas. Interesē tikai ienākumi.
Valsts zaudēja kontroli par stratēģiski svarīgām institūcijām. Neko tiem taukmūļiem nevar padarīt.
Drīz būs krahs!
Tas diemžel izdarīts lai cilvēki neņemtu mēneškartiņās uz 1 maršrutu, bet pirktu tramvaja visiem maršrutiem...
P.S. Žel ka nav tramvaja vai autobusa kurš ietu no Ķengaraga uz Imantu...
Tas ka 8. tramvaju slēdza, tas ir ļoti labi, tas ka 1. tramvaju slēdza, tas gan nav labi. Slikti, ka 1. tramvaju maršrutu slēdza to tak varēja atstāt, bet labi ka slēdza 8. tramvaju maršrutu.
Dzintars ļoti izsmeļoši atbildēja :D:D:D:D