РешеноTOP Partika - Slikts serviss
Šajā Top veikalā nav patīkami iegriezties un iepirkties, jo regulāri darbiniece pret visiem attiecas, kā pret zemākajiem- uzsverot , ka pret kolēģiem un pret pircējiem. Ļoti daudzi ir sūdzējušies par konkrēto darbinieci- Lieni Jančevsku, bet vadība neko nedara , jo baidoties no viņas. Es kā pircējs vēlos iegādāties cigaretes, uzprasīja nelaipni- vai dokumentus rādīs, kas bija mašīnā, gāju pakaļ, uzsvieda cigaretes uz sejas pusi. Atgriežoties un uzsākta saruna par to- kapēc jūs tā darat, šī tikai pasmējusies.
Un kā kolēģis/ darbinieks - vēlos ieiet darbinieku virtuves telpā , lai uztaisītu sev rīta dzērienu, tas nav iespējams , jo Liene ir ieslēgusies ar savu otru kolēģi brokastot un nevienu nelaiž iekšā, smejas, ka netiek iekšā pēc kaut kā vēlamā. Regulāri pazemo kolēģus, nicina, apsmej, personiskās mantas aizstiek, rauj nost lādētāju. Visu dara kā grib un kā vēlas. Regulāri. Uzskatu , ka tas pilnīgi nav normāli, ka dēļ tādas darbinieces visi "baidoties" tomēr kārtībai jābūt, jāatiecas pret visiem laipni un cieņpilni. Ja nav piemērota sfēra un riebjas tas darbs, tad jāmaina darbs kas patīk.
Sūdzība tika atrisināta mutiski, lūgums to nekavējoties dzēst.
Комментарии (8)
Tipiska latviešu kuņas meita! Vajag iedot pa purnu, tik tādu valodu tā kuce sapratīs!
Piebilstot par šo pārdevēju it īpaši pret invalīdiem un ar dzirdes traucējumiem cilvēkus pazemo un apņirdz . Ļoti neforša pārdevēja. Publisks fuj pārdevējai.
Labdien!
Esam pateicīgi par Jūsu sniegto informāciju. Mēs rūpējamies par mūsu klientu iepirkšanās pieredzi, tāpēc šī informācija mums ir ļoti noderīga.
Vai Jūs, lūdzu, variet minēt, par kuru veikalu iet runa?
Patiesā cieņā,
Vietējais top!
Labdien,
Rīgas iela 64 Valmiera
Labdien!
Paldies Jums par informāciju.
No savas puses sazināsimies ar konkrētā veikala vadību, lai informētu par šo situāciju.
Patiesā cieņā,
Vietējais top!
Šajā sūdzībā pārkāpts personas datu aizsardzības likums - vārds,uzvārds,darba vieta,personas bilde,kas bez atļaujas uzņemta.
Pirmkārt uzņēmumam vajadzētu reaģēt, ka darbinieks-ziņotājs ceļ neslavu gan uzņēmumam, gan kolēģim.
Otrkārt, neuzskatu ka sūdzība ir pamatota. Vairāk saistīta uz personisku nepatiku.
,jo pārdevēja ir kompetenta un atrod valodu ar jebkuru klientu pat neskatoties uz viņa sociālo statusu.
Treškārt, sūdzība ir ar sensitī
viem datiem .
Tas tikai liecina par"ziņotāja " nekompetenci un nevēlēšanos konfliktu risināt normāli, bet
spekulēt uz savu slimību,lai panāktu sev vēlamo risinājumu
Ieteikums uzņēmumam, veikt anonīmu darbinieku anketēšanu par dažādām tēmām. Tas ļautu novērst dažādas konflikta situācijas, uzlabot
darba efektivitāti, un iespējams iegūt jaunas idejas, kas varbūt pat ļautu ieviest jaunas inovācijas un vēsmas uzņēmumā.
Labdien!
Mēs no savas puses nodosim šo informāciju veikala vadībai, kas attiecīgi veiks pārrunas ar darbiniekiem.
Patiesā cieņā,
Vietējais top!