РешеноTOP Partika - Sabojāta prece
Vēlos izteikt pretenziju veikalam. Vienmēr viss bija kārtībā, viss apmierināja. Taču šodien nopirku cepumus Svetlana, tur katrs cepums iepakojumā. Atnākot mājās, gribēju padzert tēju ar cepumiem, un pats pirmais, kuru atvēru, izrādījās sabojāts -ar pelējumu. Kā tas ir iespējams, ja viss tiek iepakots. Tātad veikals nepareizi uzglabā preci vai kur problēma? Esmu ļoti sarūgtināta. Cepumu paņēmu daudz, bet pārējos negribas skatīties. Ja būtu čeku paņēmusi, nestu atpakaļ, jo cepumi nav no lētajiem. Varbūt tur visā kārba tāda, nezinu . Pievienoju foto un digitālo čeku.
Labdien!
Paldies par Jūsu ziņu.
Aicinām Jūs ierasties mūsu veikalā, lai varētu veikt naudas atmaksu par bojāto preci.
Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Patiesā cieņā,
Vietējais top!
Šodien aiznesu tos cepumus, man atgrieza naudu. Taču kāda bija veikalā vadītājas attieksme, es jūtos kā viņas darbinieks, ļoti žēl to darbinieku jā godīgi, tik daudz man izteica pretenziju, bet esmu taču pircējs. Viņa pat apšaubīja tā cepuma slikto kvalitāti, kaut gan es speciāli to atnesu, tur uz aci redzams un uz ožu jūtams. Tad manā priekšā sāka pārējos cepumus griezt uz pusi, ka re, viss ok. Bet, kad es viņai sāku stāstīt savu viedokli, viņai bija vienalga. Varbūt vajag veikalā vadītāju uz kādu sanatoriju, lai nervus nomierinātu. Mans secinājums ir tāds -šos cepumus es nekur nepirkšu, un uz šo veikalu es centīšos staigāt mazāk, noteikti. Pārējie darbinieki ir forši, žēl ka vadība tur nav orientēta uz klientiem un labu sadarbību. Jo man īstenībā pietiktu ar vārdiem, atvainojiet, kā tā sanāca, es jau visu saprotu, bet pretī saņēmu sūdu spaini uz galvas. Ceru, kā Jūsu uzņēmums ir klientiem orientēts. Paldies.
Комментарии (2)
kukoldam kraslavietim patika vērot eviku woodmens apstrādā
d-e-n-a-c-i-f-i-c-e-t trolli-komentāru kranci kraslavieti = labi un gaumīgi padarīts darbs un svēta laime pasaulei