TOP Partika - Nelaipna apkalpošana
Veikalu apmeklēju gandrīz gadu, taču vairākkārt novēroju necienīgu attieksmi gan pret sevi, gan citiem klientiem.
Regulāri aizrādījumi no kasieres Signes (kā uzradās čekā, jo vārda nozīmītes nav) puses un rupjas piezīmes. Vairākkārt tiku nolamāta par to, ka, piemēram, uzlieku uz lentes divas olu kastes viena otrai virsū, vai neuzlieku aiz savas preces sadalītāju, kas norobežo nākamā klienta preci (lai gan cits klients pienāca stipri vēlāk, kad jau stāvēju pie pašas kases un gatavoju naudu) un daudz citu sīku lietu, ko man aizrādīja un es visas neatceros, bet katru reizi biju pārsteigta par to, kādēļ kaut kas tāds notiek un vai tiešām kasierei tik ļoti riebjas savs darbs, ka vajag nolamāt un pamācīt katru klientu. Sūdzības vēlējos rakstīt jau sen, bet bija žēl sava laika un visu norakstīju uz darbinieces slikto garastāvokli. Esmu viņai arī to teikusi, ka tas nav pieklājīgi un jautāju kādēļ viņai viss nepatīk. Bet katru reizi tas atkārtojas. Šodien kā parasti pienācu pie kases un noskenēju savu digitālo klienta karti, par ko viņa sāka paplašināti kliegt, ka tā darīt nedrīkst. Tā vietā, lai mierīgi izskaidrot kā vajag darīt. Kā es kā klients varu zināt, ka to vajag skenēt pēc visas preces saskaitīšanas, jo citādāk iznāk tukšs čeks? Pateicu viņai, ka negribas iet vairs uz šo veikalu, jo katru reizi tieku nolamāta ne par ko.
Veikalu izvēlējos, jo tas ir vistuvāk mājām un daudzas preces ir lētākas, bet šķiet, mana pašcieņa ir dārgāka par atlaidēm, ko tur var saņemt, un turpmāk izvēlēšos citu.
Комментарии (1)
Labdien!
Paldies par ziņu.
Mēs ļoti atvainojamies, ka Jums nācās piedzīvot šādu attieksmi no mūsu darbinieces puses.
Mēs patiesi vēlamies, lai mūsu klienti justos ērti un cienīti katrā veikala apmeklējuma reizē, tāpēc šāda uzvedība nav pieņemama.
Jūsu pieredze liecina, ka veikala vadībai ir nepieciešams atkārtoti ar darbiniekiem pārrunāt jautājumus saistībā ar klientu apkalpošanu, lai šādas situācijas nākotnē vairs neatkārtotos.
No savas puses informēsim veikala vadību par šo situāciju.
Paldies, ka līdz šim izvēlējāties Vietējo veikalu top! kā savu ikdienas veikalu un mēs ļoti ceram, ka situācija nākotnē būs uzlabojusies.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Patiesā cieņā,
Vietējais top!