TOP Partika - Nekārtīga darba vide
Esmu bijusi darbiniece "Top" veikalā apmēram mēnesi un esmu sastapusies ar vairākām problēmām. Pirmajā nedēļā no kolēğa uzzināju, ka no vadības puses ir izpausti mani dati (esot tikusi rādīta mana pases kopija kolēğim, lai varētu noskaidrot vai esmu pazīstams cilvēks) vēlāk šī informācija ir izmantota, lai iegūtu par mani informāciju. Par to pievēru acis.
Tālāk, veikalā nav apsardzes (tikai dažreiz uz brīvdienām) man, kā pārdevējai ir nācies risināt dažas situācijas, kurām nemaz nevajadzēja notikt, ja veikalā būtu bijis apsargs, kā piemēram, cilvēki lielā dzērumā tiek ielaisti veikalā un rupji izturās un lamājas (arī brīdi pēc apkalpošanas) .
Ir problēma arī ar preču cenām, ļoti daudz produktiem ir nepareizas Cenas, tādā veidā tiek maldināti cilvēki, ļoti daudz esmu saņēmusi sūdzības no pircējiem, bet noskaidroju, ka tas tā ir vairākos top veikalos un vairākas Cenas tika nomainītas, bet katru dienu ir vismaz viena sūdzība no pircējiem par to.
Otras maiņas darbinieki. Kolēği, kuri strādā otrā maiņā, manuprāt, neveic savus darba pienākumus, pēc otrās maiņas vienmēr plaukti pustukši, augļu un dārzeņu sekcijā ir ļoti daudz puvušu produktu, kas pēc pelējuma daudzuma un sadalīšanās stadijas vismaz ir tā stāvējuši dienas 2-3.
Otrās maiņas kolēğe a. Katru maiņu man ir zvanīJusi vai rakstīJusi, vai es nevaru atnākt viņas vietā maiņu nostrādāt un iemesls ir pārsvarā tāds, ka vienkārši negribas strādāt. Man nepatīk arī tas, ka vadība ir izdalīJusi manu telefona numuru bez manas atļaujas vai zināšanas. Tādām lietām nevajadzētu notikt un ar to vajadzētu nodarboties vadībai, ja kādu vajag aizvietot, tad situācijai vajadzētu būt mazliet nopietnākai.
Pašapkalpošanās kasēs ir problēma ar svariem, ļoti bieži parādās preces svara izmaiņas, maisiņi netiek atpazīti. Cilvēkiem iegādājoties maisiņus, tos novietojot pirkumu zonā tie netiek atpazīti, īpaši apgrūtinoši tas ir tādēļ, ka tas notiek katru reizi, kad kāds pērk maisiņu, tas notiek un tad no kases jāskrien pie pašapkalpošanās kasēm un jārisina situācija, Rindas aug, visi neapmierināti un visas negācijas tiek izliktas uz pārdevēju. Par šo problēmu vairākkārt ziņots vadībai un tā esot bijusi problēma arī pirms es sāku strādāt un joprojām nekas netiek darīts, es gan nezinu, vai tā ir vadītājas vaina.
Vadības attieksme. Pēdējās nedēļas laikā man mazliet piekliboja Veselība un nācās kavēt divas dienas no darba. Misēkļa pēc ar ģimenes ārstu, nesanāca atvērt slimības lapu un situācija it kā tika risināta citādāk, samainot brīvdienas un darba dienas. Šodien, darbā, pēc pusdienām, man palika ļoti slikta dūša, skrēju no kases uz tualeti vemt. Sabijos par situāciju, zvanīju vadītājai, lai noskaidrotu, kā rīkoties šajā situācijā, un es iepriekš atvainojos, ka traucēju, un apzinājos, ka zvanu ārpus darba laika. Sarunas laikā saņēmu pārmetumus par to, ka meloju par savu Veselības stāvokli, par to, ka nevēlos strādāt, tiku nosaukta par liekuli un salīdzināta ar kolēği b. Un tad uz mani sāka kliegt izmantojot lamu vārdus kā "bļ*" un "na*ig un tika lamāts par to, ka vadība "čakarējot mozgu" mūsu (darbinieku) dēļ. Tālāk nerakstīšu, jo sarunu vairs neklausījos, jo tā bija histēriska kliegšana un sarunu beidzu. Es uzskatu, ka, kā veikala vadītājam, ir jāsaprot, ka darbinieki un darbinieku darba kvalitāte ir vadītāja atbildība, un šāda attieksme, kādu šodien saņēmu ir nekompetenta. Es nesaprotu, kāpēc uz mani tika "izgāztas" dusmas, manuprāt tas nebija pareizi.
Pēc sarunas es uzrakstīju atlūgumu, jo es negribu strādāt tik nesakārtotā darba vidē ar tādu vadības attieksmi (es vienkārši nespēju saskatīt turpmāk veselīgas darba attiecības)
es ļoti ceru, ka esmu vienīgais darbinieks ar šādu pieredzi.
Es nerakstu šo sūdzību aizvainojuma vai sliktu nodomu vadīta.
Es vienkārši neredzu citu veidu, kā risināt šo situāciju.
Комментарии (2)
Labdien, par kuru veikalu ir runa, vismaz kurā pilsētā?
Labdien, sakiet, lūdzu, kurā veikalā vai kurā pilsētā Jūs strādājāt?