www.sudzibas.lv TOP Partika Apkalpojosha personala attieksme pret klientiem

Ogres Top Veikals - Apkalpojosha personala attieksme pret klientiem

Visos veikolos ir tads personals kā apkopejas - visam ir savs darba grafiks un pienakuma izpildes normas. Es to rakstu, jo pats esmu stradajis vairakos lielveikalos. Bet izradas ka, dazs labs šis profesijas ( apkopejs) darbinieks, ir visatļautigs - vienalga kuru klientu var pasūtīt kur grib ( acīs sakot), un viņai tas viss iet no rokas - es to saku jo nesmu vienigais kuru viņa ir pasūtījusi. Kur skatās priekšniecība? Iespējams ka kaut - kādi radi, ja jau viņa tā var atļauties, bet kaut - kādām normām tomer jābūt. Varbut esmu balta varna, bet visā pasaule, klientam ir taisniba. Es ceru, ka augstak stavošais personals, darīs kaut - ko lietas labā, sakarā ar klientu apkalpošanas etiku pret darbinieci varda anna

P

Комментарии (1)

G ggggggggg 20.08.2015

Kāds iemesls tam, ka pasūtīja? Pēc sūdzības sanāk, ka apkopēja vienkārši skraida pa veikalu un sūtu visus d*rst :D
Un, kāds apkopēju darba grafikam un normām ir sakars ar to, ka viņa tevi un citus sūta, kur grib?
Un, kas šitas vispār ir? ---Es ceru, ka augstak stavoshais personals, dariis kaut-ko lietas labaa, sakaraa ar klientu apkalposhanas ETIKU pret darbinieci varda ANNA--- Kādai klientu apkalpošanas ētikai jābūt apkopējai, kurai pēc būtības ir jāuzkopj veikals un ar klientiem vispār nav jāveido nekāds kontakts?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы