Tet - Tet slikts serviss
Šodien, kā klients, nejauši dzirdēju vairākus darbiniekus runājam un smējoties stāstām, kā viņu kolēģis darba pasākumā palika bez ēdiena, jo viss bija jau beidzies. Vēl šokējošāk bija tas, ka vadības atbilde uz šo situāciju esot bijusi: “vajadzēja airēties ātrāk”.
Godīgi sakot, kā klientam tas atstāja ļoti sliktu iespaidu. Šāda attieksme pret darbiniekiem, īpaši no vadības puses, šķiet pazemojoša un neprofesionāla. Uzņēmuma kultūra atspoguļojas arī klientu pieredzē — ja savējos neciena, kā ir ar mums, klientiem?
Ceru, ka uzņēmums pārdomās, kā šādas situācijas ietekmē reputāciju gan iekšēji, gan ārēji.
Sveiki! Paldies par ziņu! Kā cilvēks, kurš arī piedalījās šajā piesauktajā laivu braucienā, varu apstiprināt, ka brīdī, kad visas ekipāžas bija ieradušās gala mērķī un tika vestas prom noīrētā laivas, ēdienu un dzērienu vēl bija gana un krājumi tika ik pa brīdim papildināti. Un ja nu trāpījies mirklis, kad tiešām kaut kas beidzies, uz vietas bija pasākuma organizētāji, kuri šo procesu uzraudzīja - vienmēr eksistēja iespēja uzrunāt viņus, un problēma tiktu operatīvi atrisināta!
Līdz ar to mums ir pamatotas aizdomas, ka jūsu noklausītā saruna un citāts par vajadzību “airēt ātrāk” būs domāts kā joks kolēģu starpā, jo esam pārliecināti, ka absolūti lielākā daļa kolēģu pasākumu izbaudīja, un tas bija ļoti labi noorganizēts. Bet paldies par jūsu rūpēm - redzam, ka šis gadījums jūs ir ļoti satraucis, ja reiz tapis šāds ieraksts. Tāpēc ja gadījumā vēlaties aprunāties ar kādu citu kolēģi un saņemt vēl trešās puses apstiprinājumu, ka viss iepriekš minētais ir patiesība - gaidīsim kādus jūsu kontaktus un sazināsimies privāti!
Jauku dienu vēlot,
Jūsu Tet.
Комментарии (1)
Ko Tu sūdzies?Kas Tev galva? Tu labāk veltītu laiku sev, nejau noklausies citu sarunas un skrien rakstīts sūdzības.lv un sūdzēties par kādu. Psc sekot sev līdzi? Nē!? Tēlot gudru un pārmācīt citus. Ja!?