РешеноTet - Slikts serviss
Gribēju kļūt par klienti. Sazinājos visu sarunājām, parakstīju līgumu un bija jāpiesedz pakalpojums. Izvelējos datumu (pēc nedēļas, tuvākais laiks). Pa nedēļu ik palaikam nāca atgādinājumi un pakalpojumā dienā pat 2. Pirmā izziņa noprecizēja laiku, ka meistars būs laiku posmā no 18:00-19:30. un otrā 17:20 ka meistars izbrauca. Es uzreiz izbraucu no darbā un 17:45 jau biju mājās. Meistars tā arī neatbrauca. 19:30 saku zvanīt uz TET, bet tur jau paziņoja, ka "lūdzām zvanīt no 9 rīt". Gaidīju meistari līdz 21:30. Neviens neatbrauca un nezvanīja. Rezultātā: visu vakaru nosēdēju mājās, no darba puses vēl nepieciešams atstrādāt darba laiku, bez pakalpojuma, suns izgāja beidzot pačurāt 21:30. Zvanu nākamajā dienā uz Tet, man saka meistars bija, zvanīja (telefons bija izslēgts, 20 min zvanīja domofonā neviena nebija. Stāstu ka tā nevarēja būt jo visu vakaru biju mājās, telefons rokās, domofonns strādā. Bet mānu sūdzību pārbaudīs. Un visu laiku prasa lai pierakstos uz citu laiku. Es nepakritu, jo čakarēt vēl dienu man negribas. Pēc 3-4 dienām zvana uz saka, kā izskatīja manu sūdzību, pārjautajā vai telefona numurs ir pariez (tajā brīdī kad viņi man zvana uz šo numuru) un stāsta ka meistars bija pie manis zvanija telefons bija izslēgts, pēc domofonā neviens neatbildēja, kaimiņš ielaida un meistars zvanīja durvis. Es saku kā tā nevar būt, jo biju visu laiku mājās un operatore sauc adresi: Iela sakrīt bet ciemats nē. Es noprecizēju, ka tur ir kļūda un operatore: "a, tad tur kļūda, meistars bija pēc citas adreses, jums līguma nepareizi adrese" - es tajā brīdi biščiņ apstulbu, jo blakus ciematā tāds ielas nav, saku to operatorei, viņa saka ka tur tāda iela viņa to redz. Un mēs sarunājām ka viņa izlabos līgumu 5-10 min laikā un pārzvanīs lai sarunāt meistara laiku. Atnācu pēc sarunās pie datora un sāku domāt vai tiešam es parakstīju līgumu nepārbaudot (jo strādāju ar līgumiem ikdiena) un kur ir tā iela tik blakus man. Kad iegāju mans.tet, līgumu vairs nevarēju apskatīt, bet man saglabājas sarakste, kur adrese noradīta pareizi! parbaudīju caur google un waze kā tādas adreses pēc kura it kā atbrauca meistars, nav. Atzvana operatore, un saka, varam pierakstīties. Es saku, kāpēc jūs melojat? un tā skaidru atbildi es nesagaidīju. Kompānija kurā viss it kā tik klientu orientēta, melo! Mēģina uztaisīt no klienta muļķi, neciena cilvēku laiku un vēl reiz melo!
Sveiki! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Lūgums norādīt adresi, kurā pakalpojumus pieteicāt - izpētīsim saziņas vēsturi, noskaidrosim operatoru, ar kuru runājāt un veiksim dziļāku situācijas analīzi, lai šādas situācijas vairs neatkārtotos!
Добавить комментарий