www.sudzibas.lv Tet Slikts seviss un apkalpošana

Tet - Slikts seviss un apkalpošana

Sūdzība par tet servisu. Manai vecmammai, kurai nu jau drīz paliks 90 gadi un kura jau pārvietojas ar grūtībām, tika uzstādīts tet mājas telefons saziņai. Jau pirms divām nedēļām telefons pārstāja darboties - nevaram sazvanīt vecmammu. Aizbraucām, paskatījāmies modemu, restartējam to, pārbaudījām visus vadus - modems nedarbojas. Zvanīju uz tet servisu, paskaidroju, kas ir par problēmu, ka vecmamma dzīvo vienā, ka nepieciešami sakari, man teica, ka informāciju nodos tehniskajām dienestam un tie ar mani sazināsies pirmdien, 11.01.2021. Protams, ka 11.01 ar mani neviens ne sazinājies. Tad mans tētis zvanīja uz šo kantori vairākas reizes, lai saprastu, kad tad tiks veikts remonts. Kad pagāja jau gandrīz divas nedēļas - 19.01. Zvanīju šim tet atkal. Uz manu jautājumu, kad tad beidzot atbrauks apskatīties, kas par problēmu, operators, vārdu precīzu neatceros, ģirts laikam, atbildēja, ka nezinu, gaidiet. Es jautāju, cik tad ilgi var gaidīt, jo vecmammu tagad apciemot nevaru, esmu karantīnā, man pateica - nezinu. Tad es jautāju, vai tad nav noteikts termiņš, kurā viņiem jāreaģē uz izsaukumu, man teica - nav. Tad jautāju, kad tad viņi atbrauks vai kā savādāk reaģēs uz problēmu, vai tas ir mēnesis, pusgads. Man operators teica - var būt divas nedēļas, gaidiet. Labi, tad jautāju, vai par šo laiku, tiks paņemta abonēšanas maksa? Atbilde: "jums jāzvana uz norēķinu daļu. " vai tiešām? !? ! Par ko šiem operatoriem un servisa meistariem naudu maksā? Es saprotu, mēs viņiem maksājam 10eur/mēn. , bet vai tāpēc uz izsaukumiem nav jāreaģē un un jāsniedz atbilde par to, cik ātri viņi atrisinās šo problēmu? !? !

Ответ от SIA Tet Ответ от представителя 03.03.2021

Sveiki! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Lūgums norādīt attiecīgo klienta numuru/adresi/klienta personas kodu vai nu šeit vai arī atsūtīt to www.twitter.com/mans_tet , www.facebook.com/tet.lv vai epastā uz [email protected] - centīsimies palīdzēt problēmas reizi par reizēm atrisināt!

B

Комментарии (6)

E Edmunds Bergs 27.09.2020
slikts serviss

pieslēdzu shortcut,kādu brīdi skatījos tad ,sāka raustīties un beigās vispar nedarbojas,kas tas par mēslu un par to vel naudu prasa

Sudzibas.lv Admin 22.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A Andruha225 30.11.2020
Slikts servis

Īsumā. Slikts internet veikala servis. Nevar sniekti informaciju kad bus prece gaidu diezgan ilgi preci pasutiju 17.11.2020 un uz šo brīdi 30.11.2020 nevar man sniekt info par preci. Rakstišu sūdzibu uz paterinju aizsardzibu tiesibam.

Sudzibas.lv Admin 22.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

I I 21.01.2021

Labāk jau laikus atsakies. Tas lattelecom ir pilnīgi vienaldzīgs un nekam nederīgs šādiem sakariem. Es daudz reiz esmu saskāries ar šādām problēmām pēdējo 10 gadu laikā. Es pat brīnos kāpēc viņi vēl pastāv vai piedāvā pakalpojumus kur pēc pārdošanas apkalpošana viņus neinteresē.

MacBeton 28.01.2021

A kas teu liek maksāt?
Nemaksā!
Pakalpojums nav - nau par ko maksāt.
Paņem 2€ LMT (pensionāru pieslēgums) un nebūs problēmu. Nevis maksā 30€ telekoma zaglēniem.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы