Tet - Slikts serviss, vienaldzība pret klientu
Esmu ilggadējs TET klients. Ikdienā izmantoju internetu, 2gab interaktīvās televīzijas, un Helio iTV aplikāciju, kuru iespējams izmantot vēl papildus 3 ierīcēs. Ir sasaistīts ar vienu mobilo telefonu un 2 datoriem. Uz viena no datoriem aplikācija aizverās tiklīdz kaut ko uzliek skatīties. Bez nekādiem kļūdas paziņojumiem. Par šo faktu pirms aptuveni nedēļas informēju TET thnisko dienestu. Operators pateica ka man jāpārinstalē Windows (kas ir pilnīgi dumji, jo dators ir tīrs) un piesaistās mac adresei (kas arī ir plamai, jo varu skatīties no WiFi ar citu mac adresi). Kā arī šo te ierīci nemaz nevaru samainīt pret citu, jo maksimums ir 3. 3 jau ir pieliktas un lai vienu kas nedarbojas noņemtu jāpaiet DESMIT DIENĀM! Kas tas par murgu? Sanāk ka TET man tagad pateiks uz kurām ierīcēm es drīkstēšu un nedrīkstēšu skatīties pakalpojumu par kuru es maksāju? Veselu nedēļu ar mnia NEVIENS nav sazinājies. Zvanīju atkārtoti, pateica to pašu. Nodosim tehniķiem, gaidiet zvanu... Tad rodas jautājums, kāpēc man būtu jāmaksā par pakalpojumu ko nesaņemu nedēļu, iespējas nesaņemšu vēl nedēļu un ja arī man enatzvana vispār, tad vēl 10 dienas, lai noņemtu ierīci? Nevienai citai platformai nav tik muļķīgu ierobežojumu.
Sveiki, desmit dienu reģistrēšanas ierobežojums ir saistīts ar autortiesībām - pēc ierīces reģistrēšanas mums uzreiz par to autortiesības ir jāmaksā par mēnesi. Tāpēc desmit dienas ir kā kompromiss, lai nenotiktu nepārtraukta ierīču pārreģistrēšana. Šajā gadījumā redzams, ka iemesls nav šāds - gaidīsim jūsu klienta numuru privātajā vēstulē sociālajā tīklā Twitter vai Facebook un palīdzēsim.
Runa jau nav tikai par to Runa ir par to, ka problēma netiek risināta. Es jau it kā zvanu tehniskajam dienestam. Visu laiku tikaia tbilde, ka nodos tālāk un sēdi kā nedēļu muļķis un gaidi. Ik pa laikam es pamēģinu, vai kaut kas ir novērts un atkal no tā brīža 10 dienas. Īsti nesapratu kāds sakars autortiesībām ar ierīcēm uz kurām skatos. Ja jau nav risinājuma ar šo te vienu ierīci tad man bija piedāvājums: noņemiet to nost un es pielikšu citu. Es ierīces nemainu katru dienu. Rezultātā man nepalīdz, ignorē, un bēdīgākais ir tas ka ir jāieraksta sūdzībās un twitterī lai kaut kas notiktu. Es neesmu tas klients kas bojā darbiniekam garstāvokli katru dienu, bet vairāk kā nedēļu no otra gala nospiest podziņu jau ir smieklīgi. Uzrakstīju Facebook, gaidu atbildi no Jūsu puses.
Добавить комментарий