Tet - Slikts serviss, velti solījumi
Saskāros ar ļoti negodprātīgu tet rīcību. Līdz 20.03 atnāca Rīga plaza veikalā manas preces 306.00 eur vērtībā ar nomaksu uz maksimālo laiku. Pirms pasūtīt arī nobildēju pieļaujamo summu ko varu ņemt nomaksā. Sagaidīju, pienāca, bet nevarēju fiziski izņemt pasūtījuma id 00329592. Ar konsultanti pa telefonu sarunājām ka viņa atcels pasūtījumu, jo diemžēl nevarot mainīt saņemšanas veidu, jātaisa jauns. No savas puses viņa centās veikt no jauna visu, bet 500 eur vietā tagad rādījās 161.00 eur kā maksimālā nomaksas summa. Mani mierināja ka viss būs kārtībā, summa atgriezīsies un ar mani sazināsies. Ok, es arī ļoti nesatraucos, bet paiet nedēļa, divas, trīs.. Jau 10. Aprīlis, ņemšu uzrakstīšu. Man atraksta konsultants ka tomēr ir 161.00 eur un neko nevar darīt. Nu mani tas nemaz neapmierina. Kā tad tā, kāpēc tad Sola? Uj uj, vadība itkā neļauj:) izlabot kļūmi? Komiski.
Iesaku visiem būt vērīgiem, jo kompānija Tet neatzīst savas kļūmes. Ja esat pasūtījis preci, neveiciet pasūtījumā izmaiņas. Paliksiet ar garu degunu. Saka vienu, dara citu.
Sveiki! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Bezprocentu nomaksas limits tiek aprēķināts, ņemot vērā katra klienta aktuālo pakalpojumu lietošanas un apmaksas statusu, kā arī kredītveikstpēju un informāciju no trešo personu datu bāzēm par maksātspējas vēsturi. Visticamāk brīdī, kad mainījāt pasūtījumu, sistēmas joprojām reģistrēja iepriekšējo pasūtījumu kā piešķirtu kredītu un tāpēc summa bija mazāka. Par šo ļoti atvainojamies! Ja atsūtīsiet savus klienta datus, veiksim izpēti savās sistēmās, lai šādas situācijas neatkārtotos!
Добавить комментарий