www.sudzibas.lv Tet Slikts serviss, preces nepiegādāšana laikā, iekārtu nenomaiņa

Tet - Slikts serviss, preces nepiegādāšana laikā, iekārtu nenomaiņa

Tet vienkārši rullē! Ar slikto servisu protams un attieksmi! Esam klienti kopš 2007. Gada, kad pieslēdzām interaktīvo tv+internets. Serviss bija labs, visu nodrošināja. Kad dekoderim bija problēma, 2013. Gadā atbrauca lielisks meistars, visu nomainīja, plus sniedza konsultācijas. Lieliski. Tad pēc laika mainīja rūteri, tas ar negāja, atbrauca jauns puisis pēc pāris dienām (šeit bija saskaņoti laiki lai mums būtu ērti) . Arī komunikācija bija lieliska. Bet nu pēdējos 4. Gadus viss ir kļuvis pavisam slikti. Kad tet pārgāja uz helio tv, izrādās, ka tet pietuvinātajām personām bija iespēja bez maksas nomainīt tv pultis. Kad aizbraucam uz uz veikalu ar savu pulti, tad mums pateica, ka nu jau par pulti ir jāmaksā! Tā teikt - parādīja durvis. Nu labi-pults strādā, lietosim to pašu, kaut vecmodīgu. Un tas ilgstošajiem klientiem... Pretīgi. Rakstījām un prasījām tet - kāpēc klientiem netika sniegta informācija par iespēju mainīt pulti? Viņiem esot bijis mājas lapā rakstīts. Un ko - man tagad katru dienu jāpārskata viņu mājas lapa? Darīt nav ko? Citas iestādes vismaz informē uz e-pastu, kur nosūta rēķinus. Kā viens sūdzības iesniedzējs rakstīja - kad kļūsti par tet klientu, it īpaši uz terminēto līgumu, tad tu mums vairs neinteresē! Tu esi mūsu vergs - kā sekss reklāmā. Nolēmām atslēgties, uzrakstījām iesniegumu, jau pieteicāmies pie cita operatora, un tad pēkšņi piedāvā super piedāvājumu par labāku cenu kā visi citi. Kaut gan zvanot viņiem, pirms iesnieguma uzrakstīšanas teica, ka nekā cita nav, tikai standarta piedāvājums ar standarta cenām. Zvanīju, gaidīju Rindā uz savienošanu, jo virtuālā anete ir dumja - viņa nesniedz atbildes, uz maniem jautājumiem, un nezin ko gribu noskaidrot. Murgs! Uzlabojiet aneti un parējos virtuālos draugus! Domājām - nu labi, varētu turpināt sadarbību ar tet vēl 24. Mēn. Zvanu un jautāju - vai mums būs tās pašas iekārtas? Tehnika taču noveco. Dekoderis kopš 2013. Gada, pults kopš 2007. Gada. Un mēs slēgsim līgumu uz 24. Mēn. Uz ko man tet atbild - lietosiet tās pašas! Jauniem klientiem arī ne vienmēr dodot jaunas iekārtas! Tā ka ņemiet to vērā ja slēgsiet līgumu ar tet. Uz manu jautājumu, bet tak iekārtām pirms tās dod jaunam īrniekam tiek veikta apkope, vai ne? Jā, apkopi veicot. Un kā tad manam iekārtām? Apkopi nevajag? Nu tad kad kaut kas notikšot - tad jau tet no savas puses visu redzēšot un varēšot salabot. Un ko - 16.02.2021. Pašā vakarā ap 23, pults nomirst! Viss! Nestrādā! Tv nevar pārslēgt! Esi iesprūdis uz vienu kanālu, kuru nejauši esi ieslēdzis! Un kur tad tā palīdzība no meistaru puses? Izmēģinājām visu kas bija uzrakstīts tet mājas lapā attiecībā uz pults darbību - nekā! No rīta ap 08.00 17.02.2021. Operatori jau aizņemti, jāgaida Rindā uz zvanu, kur atkal! Izstāsta kas ir jādara lai pults strādātu. Ok-sazvanu, atbild jauka meitene, visu izrunājam, ka pults tiešām nomirusi, iepriekšēja vakarā bija strādājoša. Sūtīšot jaunu, ar omnivu, būšot nākamajā dienā. Labi, variantu jau nav. Bet maksu par to ka nevaru saņemt pilnu apmaksātu pakalpojumu, nesamazināšot! Šodien gaidām sms no omnivas, un kļūst dīvaini - vai vispār ir nosūtījuši mums jauno pulti? Zvanam šodien 18.02.2021. Un man Saka - ko jūs gribat? Pultis tiek piegādātas trīs darba dienu laikā! Atcerieties - darba dienu laikā! Saku, tad jau pults būs tikai pēc nedēļas! Kāpēc pēc nedēļas - man operatore Saka, tak tikai trīs darba dienu laikā. Un es saku - pa vidu darbdienām vēl ir sestdiena un svētdiena, un tad kopā sanāk gandrīz nedēļa. Vai arī es skaitīt nemāku? Un šobrīd esot liels pārvadātāju noslogojums, varot aizkavēties. Bet pa šo laiku es varot skatīties to vienīgo kanālu kas nu man ir palicis, un samaksa man netikšot samazināta! Labais ne? Skatīties tv nevari, pārslēgt nevari, iekārtām uz nākamo 24. Mēnešu termiņu apkopi neveic! Ja būtu labs serviss, tad piedāvātu variantus pults piegādei kā klientam ērtāk, pirms katra terminētā līguma piedāvātu klientiem iekārtu apkopi/remontu/nomaiņu. Normālas iestādes un veikali šajā laikā izsniedz preci, ja esi pasūtījis netā, tad kāpēc šeit nevarēja piekopt to pašu praksi kā citi? Covids sāk būt bīstams tikai no 15 minūtēm un bez maskas. Bet tet labāk savus darbiniekus aizsūtīs sust mājas, bet neļaus viņiem strādāt. Šķebina no tet. Un jā - ja pirms tam schortcut bija iekļauts, tad tagad ir jāmaksā. Šeit daudzi ir uzrakstījuši sūdzības bet atrisināto ir maz 523: 9. Tet zaudē... Domāju, ka neuzrakstījušo sūdzību ir vēl vairāk. Gaidu atbildi no tet uz visiem maniem komentāriem.

19.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от SIA Tet Ответ от представителя 20.02.2021

Sveicināti, TV pulti pirms pāris gadiem bija iespējams nomainīt vairākus mēnešus, bet šis termiņš tiešām nebija ierobežots. Ļoti žēl, ka informācija jūs toreiz nesasniedza. Runājot par jauniem dekoderiem - ja iekārta strādā, nav iekārta tos mainīt, bet bezmaksas jaunos 4K dekoderus šobrīd piedāvājam mainīt klientiem, kuriem ir vismaz Helio iTV un Izklaides interneta līmenis. Diemžēl iekārtu skaits vēl ir ierobežots, tāpēc visiem nomainīt tos nevaram.

Esam ieviesuši iekārtu sūtīšanu caur Omniva pakomātiem, jo tie ir pieejami visā Latvijā, bet mūsu klientu apkalpošanas centriem nekad nebūs tik plašs tīkls. Diemžēl pēdējā laikā Omniva saskaras ar lielu noslodzi, atvainojamies, ka nespējām jums jauno pulti piegādāt uzreiz.

S

Комментарии (1)

S Solvita 18.02.2021

ŠOBRĪD IESNIEGTO SŪDZĪBU SKAITS. SAŅEMAMIES TAUTA, PASAKĀM TET UN CITIEM IESPĒJAMAJIEM UPURIEM KĀDS TAS TET PATIESĪBA IR.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы