Tet - Slikts serviss, nožēlojama attieksme
Tet izceļas ar īpaši nedraudzīgu attieksmi pret klientiem jau kuro gadu.
Šajā laikā tiešām vismazākais par ko domā, ir rēķini. Bet Tet vienīgi spēj atsūtīt atgādinājumu tad, kad jau xxx soda nauda ir saskaitīta. Nožēlojami... Gadu gadiem nekas nemainās. Būt pamācījušies kaut vai no bites, vai kāda cita cilvēcīga lv uzņēmuma.
Sveiki, automātiskais atgādinātājs telefonā tiek pieslēgts 5. dienā pēc rēķina samaksas termiņa beigām.
Iesakām pieslēgt automātisko rēķinu apmaksu, lai viss notiktu bez satraukšanās
https://palidziba.lattelecom.lv/lv/palidziba_majai/norekini/rekina_apmaksa/automatiska_rekinu_apmaksa/
https://palidziba.lattelecom.lv/lv/palidziba_majai/norekini/rekina_apmaksa/norekinu_kartem/
Jā, tieši tā. Atgādinājums pieslēgts tad, kad jau n-tās dienas soda nauda saskaitīta.
Pamācieties no konkurentiem!
Tiklīdz beigsies nomaksa, obligāti pārtraukšu līgumu.
Paldies par ieteikumu. Ja atgādinājumu sūtam ātrāk, klienti saka, ka esam pārāk agresīvi, ja piektajā dienā pēc samaksas termiņa beigām, klienti saka, ka pārāk vēlu to darām :) Ņemsim jūsu ieteikumu vērā un domāsim labāko risinājumu!
Ja rodas vēl kādas problēmas vai neskaidrības, droši rakstiet mums privātajā vēstulē sociālajā tīklā Twitter vai Facebook, palīdzēsim.
Комментарии (1)
Es nesaprotu,cilvēks saņēmis pakalpojumu par kuru nav norēķinājies ,nemaksā un vēl ceļ pretenzinas kad viņam atgādina par VIŅA parādu ?Izskatās ka sākat AHUJEĶ kā ukraiņi