Tet - Slikts serviss
Pirms gada e tet veikalā iegādājos spēļu konsoli Nintendo switch. Šī gada janvārī konsole pārstāja darboties ( zils ekrāns). Aiznesu iekārtu uz tet veikalu Valmierā. Klientu apkalpošanas speciālists pieņēma konsoli un teica, lai gaidot īsziņu, kad būs salabota. Pēc nedēļas zvanīja no servisa un pateica, ka konsoles remonts izmaksās 210 eiro un garantija nedarbosies. Pēc nedēļas aizgāju uz Tet veikalu Valmierā un izstāstīju savu problēmu. Man veikala vadītājs Artūrs Kīns rupji un aizvainojoši pateica, ka viņiem nav nekāda daļa, lai sazinoties ar servisu. Veikala vadītājs pat necentās iedziļinās problēmā. Pēc tam mēģināju sazvanīt servisu, kas diemžēl ir neiespējama misija, jo visi operatori minūtes 15 bija aizņemti. Pēc brīža uz manu telefonu zvanīja Artūrs Kīns un teica, ka operatīvi sazinājies ar servisu un ir atsūtītas fotogrāfijas. Pēc brīža saņēmu tās arī e pastā, pie kam daļa esot uzņemtas turpat veikalā, iekārtas nodošanas brīdī. Jautājums, kādēļ tās netika uzņemtas man klātesot. Apskatīju fotogrāfijas. Absolūti citas, jo zinu, ka šādu konsoli neaiznesu. Mājās rūpīgi ar vīru apskatījām, nebija nekādu ārēju defektu, kādi bija fotogrāfijas. Tādā stāvoklī iekārtu nenodevu. Pie kam Jautājums, kādēļ pērkot nebija apdrošināšanas piedāvājums? Lai gan zinu, ka ar visām apdrošināšanām, bieži vien ir un paliek vainīgs klients. Saprotu, ka tā tagad ir cīņa ar vējdzirnavām, neviens nespēs pierādīt savu taisnību. Piebildīšu, ka servisā pateica, ka konsole atrodas Zviedrijā pie oficiālā ražotāja. Daru zināmu, ka par 210 eiro konsoli nelabošu.
Jūsu uzņēmuma darbinieki Valmierā ir nelaipni un ļoti neatsaucīgi. Pirms Ziemassvētkiem pirku turpat x box un arī nebija tā laipnākā apkalpošana.
Jūsu uzņēmuma pakalpojumus vairs neizmantošu. Derētu Jūsu darbiniekiem piestrādāt pie klientu apkalpošanas.
Paldies!
Добавить комментарий