www.sudzibas.lv Tet Slikts serviss

Tet - Slikts serviss

Februāra sākumā iegādājos telefonu maksājot par pirkumu tiešsaistē! Tūlīt pēc pirkuma veikšanas ieraudzīju, ka esmu ne to modeli pasūtijusi ko verns vēlējās. Takā pasūtījumu veicu svētdienas vakarā, zvanu pirmdien no rīta, un lūdzu, lai pasūtījumu atceļ. Konsultante laipni pasaka, ja viss ok, atcēlu un iegādāties sev vēlamo modeli.
Es priecīga, ka viss būs ka vajag. Nu gaidu, ka naudiņa par atcelto darījumu ieripos man atpakaļ kontā …..
Gaidu dienu, vēl vienu dienu…. Naudiņas nav! Brīnos, jo parasti citus i-veikalos tas notiek ātri 💁🏻‍♀️
okei, nu zvanu un jautāju, kas par lietu!?
Atbild, kā? Jums tak vajadzēja aizpildīt pieteikumu darījuma atcelšanai… es prasu kādu vēl atteikumu veidlapu, jo neviens neko par to nebija painformējis ….
Ok. Atrodu. Aizpildu. Tagad sēžu un gaidu, kad ieskaitīs.

Ja es nebūtu pati zvanījusi, meklējusi savu naudu, neviens nebūtu man to atskaitījis atpakaļ par atceltu darījumu!
Tāda tizla, manuprāt, negodīga politika!
Šim kantorim tikai ar likumu, nu jau esmu vīlusies viņu visos sniegtajos pakalpojumos!

16.02.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от SIA Tet Ответ от представителя 16.02.2022

Sveiki, atvainojamies, ka kolēģi pirmajā reizē nesniedza visu informāciju. Šādos gadījumos, protams, par atteikšanos ir nepieciešams iesniegums. Nauda jums tiks atmaksāta 30 dienu laikā.

R

Комментарии (1)

R Raicho 16.02.2022

Nu jūs nebeidzat pārsteigt! Konsultante teica, ka ieskaitīs 10 dienu laikā! Nu jau 30 dienu laikā!? Jūs NOPIETNI? kas par idiotismu……

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы