Tet - Slikts serviss
Pasūtīju Irobotu, bet man piedāvāja interneta tikai ar nomaksu, nu labi paņēmu uz mazāko 3 mēnešiem. , bet tā ka 26 nevarēšu būt pakal, zvanīju apkalpošanas centram un tur laipna meitene piedavāka iepriekšējo pasūtījumu atcelt un uz 1. Decembri man atsūtīs par pilnu maksu uz omnivu. Pasūtījums un rēķins būšot pēc 10 minūtēm, gan manā profilā, gan e pastā. E pasta ir, bet profilā nav. Zvanu pēcpusdienā atkal, jaunietis apsola, kad būs arī profilā, lai varu veikt apmaksu. Paiet diena neka nav, zvanu atkal no rīta 26. Novembrī, atkal solījums būs arī profilā, vakara skatos atkal neka, tikai solījums. Interesanti vai tā var strādat nopietna firma, man liekas, kad tas tāds blefs vien ir, ja rīt nebūs līdz 10: 00, tad došos uz veikaliem meklēt to savu iekāroto robotu, jo saprotu kad diez vai es viņu no Tet e-veikala sagaidīšu.
Ja sodien atkal 3 reizes sazinajos pa telefonu, bet.. viņiem tik jauki It speciālisti 2 dienās netiek galā, brīvdienās nestrādā, tas jau nekas , kad darbs nav izdarīts, galvenais kafiju padzert, klačas pasist utt. , nu ko pensiņerka, lai samaksa vienu, tad otreiz nu lai tiesajas ja nauda ir, bet tas būs gadiem ,šī muļķe nosprāgs nu apmēram tāda ir tet atieksme pret kientu pensionaru.
Sveiki, atvainojamies par nebūšanām, kas gadījušās. Ceram, ka viss šobrīd ir kārtībā un rīt saņemsiet savu pasūtīto preci. Ja tomēr tā nav, droši rakstiet mums privātajā vēstulē sociālajā tīklā Twitter vai Facebook, palīdzēsim.
Добавить комментарий