Tet - Slikts serviss
Neiesaku neko iegādāties Tet interneta veikalā, iegādājos televizoru, kas tika atvests ar bojātu ekrānu, vēlējos to samainīt pret citu, nebojātu, ko Tet solīja izdarīt, taču nu jau pagājušās gandrīz divas nedēļas, kopš informēju par preces brāķi un jauns televizors tā arī nav atvests, epastos Saka, ka kurjers atvedis jaunu, bet tas nav noticis un uz jautājumu, kad notiks piegāde jaunajam televizoram, neatbild, telefoniski Sola atzvanīt, bet arī tas nenotiek.
Sveiki! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Lūgums norādīt savu klienta numuru vai nu šeit vai arī atsūtīt to privātā ziņā www.twitter.com/mans_tet , www.facebook.com/tet.lv vai epastā uz [email protected] - centīsimies palīdzēt visas problēmas atrisināt!
Комментарии (9)
kāpēc atkal atslēdzat kanālu SRAR FAMILY. tā jau nav ko skatīties, un vel to pašu atslēdzat. Fuj, jāmūk prom no jums.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Nav ko skatīties miskasti kaut kādu. :D
Ražošanas uzņēmumam ar milj. apgrozījumu, atslēdz elektrību par mistikaskas 39eur soda naudas nenomaksāšanu. Termiņa kavējums ~ 40dienas… 🤯🤯
Mīļie cilvēki, pa gabalu no šī kantora…
Jāmaksā laicīgi rēķini, nav jābūt DoĢikam! :D
Rekur jums sūdziba:
2 dienas djebiljniki pings uz katra 5-8 mikrosekundes uzburās uz 2500ms.
Paldies ka atrisinājāt.
Oskars
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Nopērc normālu rūteri un nepīksti! :D
Paldies, iegādājos jau televizoru no LMT. Viss beidzās ar to, ka pēc 2 nedēļu solījumiem noskaidrot, kad tiks piegdāts jaunais televizors, darbinieks paziņoja, ka sistēmā esot atzīmēts, ka esmu atteikusies no bojātā televizora nomaiņas pret jaunu, tas ne kas, ka epastā visu šo laiku notikusi sarakste ar Tet darbiniekiem par jauno piegādes datumu. Ceru, ka šis ir vienreizējs pārpratums, pieredze ļoti negatīva.