Tet - Slikts serviss
12. Februārī pasūtīju datoru kura piegādes datums ir līdz 24. Martam. Protams 24. Martā datora man nav. Zvanu tet.lv prasu kas par problēmu. “atvainojamies divas nedēļas var kavēties” paiet 2. Nedēļas, datora vel projām nav. 07.04 man zvana, un Saka ka 08.04-09.04 dators būs. Protams 09.04 datora nav. Zvanu un atkal prasu kas par problēmu - dators būs 12.04
pirmā un pēdējā reize, kad tur ko sūtu!
Sveiki! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Diemžēl COVID ierobežojumu dēļ, kad praktiski visu "nestandarta" preču iegāde notiek tikai caur kurjeriem un pakomātiem, ļoti kavējas preču piegādes, kā arī paša Covid dēļ ir aiztures preču saņemšanā no ražotājiem un noliktavām. Ir pat situācijas, kad kavējas preču ražošanas termiņi saslimušu darbinieku vai apgrūtinātas izejmateriālu piegādes dēļ. Darām visu, lai šajos apstākļos nodrošinātu pircējiem pēc iespējas ātrāku preču piegādi! Ja norādīsiet pasūtījuma numuru, izpētīsim situāciju un darīsim visu, kas mūsu spēkos, lai preces piegādātu pēc iespējas ātrāk!
Комментарии (1)
Pilnībā piekrītu sūdzības autoram. Ik pēc 2 nedēļām saka, ka prece nav pienākusi, un turpina pagarināt gaidīšanas laiku uz mistiskām divām nedēļām.