Tet - slikts servis,necilvēciska rīcība
Biju vairākus gadus tet klients, vairs neesmu, jo sanāca tā ka man atslēdza pakalpojumus.
Paņemu uz dalīto maksājumu preces, maksāju rēķinus. Bij bridis ka nevarēju samaksāt jo darbus apstādināja covid 19, no maija mēnesi līdz Jūlijam nevarēju samaksāt, jūlijā atsāku maksāšanu, un nedaudz sedzot parādu. Man pēkšņi noslēdz pakalpojumus, pasakot ka jasamaksājot viss iekavētais parāds. Tiku zvanījis uz tet, ka samaksāšu iekavēto pa daļām, un maksāšu tekošo maksājuma rēķinus... , izradās mani nesadzirdēja...
Tagad piestādīja kopējo summu par ierīcēm un pakalpojumiem lielāku summu nekā tā ir. Saskaitot summu noradītos līgumā un izmaksāto summu ir mazāka.
Sūtot uz tet epastu noskaidrot kāpēc tik liels kopējais rēķins, tet vienkārši ignorē.
Nosūtīju vel vienu epastu uz tet, joprojām ignorē...
Nezināju ka tet ir tik necilvēciska kompānija...
Комментарии (3)
Pakalpojums tiek nodrošināts maksātspējīgiem klientiem. Maksāt nevari - pakalpojumu nesaņemsi. Nevajag veikt pirkumus, ja nevari atļauties maksāt. Būs mācība.
Ja esat pārliecināts, ka TET nav pareizi sarēķinājis, vēršaties PTAC.
Vai laika posmā, kad nevarējāt maksāt brīdinājāt TET? Vai vienkārši nemaksājāt? Ja vienkārši nemaksājāt, tad arūi atbilstoša attieksme no TET, jo jūs tak arī cilvēcīgi neizstāstījāt, ka ir problēma un kā risināsiet.